Csak napi 15 perc kell, és nagyon hamar lapos lesz a has

Mutatjuk a gyakorlatokat

Ezeket a mozdulatokat csináld, ha nem szereted a felüléseket.

Haserősítő gyakorlatok
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Retikül
Top olvasott cikkek

Sokan azt gondolják, hogy a feszes, lapos has feltétele, hogy naponta több száz felülést csináljanak, valójában azonban másfajta, kevesebb mozgással is lehetséges nagyon látványos eredményeket elérni. A has lógásában ugyanis nagy szerepet játszik az alsó hasizmok és a mélyizmok edzettsége, melyeket más gyakorlatok erősítenek. Mutatunk egy sor olyan, könnyen elvégezhető mozdulatot, melyek nagyjából 15 percet vesznek igénybe, és ha hetente négy-öt alkalommal végigcsinálod őket bemelegítés után, akkor hamarosan tapasztalni fogod, hogy feszesebb, laposabb a hasad.

Kardió négyféleképpen

Ezeket próbáld ki, ha gyorsan szeretnél nagyobb feleslegtől szabadulni. Mutatjuk a legjobb kardió mozgásformákat fogyáshoz!

Jobb, mint a futás: 4 zsírgyilkos kardió mozgás, ami nagyon gyorsan formásít

Nézegess képeket!

Elolvasom
Ezt is szeretjük