Te milyen pózban alszol? Ez lenne a legegészségesebb számodra
Nem csak egy jó matraccal járulhatsz hozzá a minőségi alváshoz.

Ez is érdekelhet

Tiltott szerelem a Szegedi Szabadtéri Játékokon (x)

A nyugdíjasotthonból mentek fellépni: 40 év után újra színpadra álltak a szereplők (x)

„Azt mondták, örökre feküdni fog” (x)

A szabad gyöknek mindent szabad? (x)

Van, amiben nagyon rosszak a magyarok - az utolsó helyen állunk az EU-ban, és ez szomorú

beauty and style

6 sminktipp szemüvegeseknek: azonnal kiemelik a tekintetet »

7 egyszerű, villámgyors félig feltűzött frizura: mindenki el tudja készíteni »

A legjobb C-vitaminos arckrémek: csökkentik a ráncokat és pajzsként védik a bőrt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Aludni nemcsak jó, hanem szükséges és egészséges is, főleg, ha azt minőségi módon tudja művelni az ember. A tartalmas és nyugodt alvás elengedhetetlen része a szervezet regenerálódásának, a fizikai erőnlét és a lelki jólét biztosításának.

Kevés ember sajnálja magától az alvást, ám annál többen ragaszkodnak a megszokott és kényelmes matracukhoz, paplanjukhoz és kispárnájukhoz. A pozitív élettani alvást elősegítő kellékek mellett elengedhetetlen, hogy a számodra megfelelő pózt is megtaláld. Bármilyen pozitúrában is ér el az álom éjjelente, annak lehetnek kedvező és kevésbé szerencsés hatásai is a testedre.

Furcsa álmok, érthető magyarázatok

Szinte mindenkivel előfordul, hogy zuhan vagy repül álmában. Ezekre a jelenségekre van orvosi és fiziológiai magyarázat is.

Ezt is szeretjük