Te milyen pózban alszol? Ez lenne a legegészségesebb számodra
Nem csak egy jó matraccal járulhatsz hozzá a minőségi alváshoz.

Ez is érdekelhet

Rendkívüli ajánlatokkal készül a dm! (x)

Nevezz te is a Huawei Next Image nemzetközi mobilfotós versenyre! (x)

Nálad is belefér néha egy kicsivel több? (x)

Szakácskodj a szabadban! (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

A ’80-as évek gyönyörű modellje 54 évesen is irtó dögös: ilyen szexi ruhában lépett a kifutóra »

Akár súlyos bőrbetegségeket is okozhatnak a hamis sminkek: így ismerhetőek fel a legkönnyebben »

A 2000-res évek kedvenc frizurája ma is divatos: a legszexibb tépett fazonok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Aludni nemcsak jó, hanem szükséges és egészséges is, főleg, ha azt minőségi módon tudja művelni az ember. A tartalmas és nyugodt alvás elengedhetetlen része a szervezet regenerálódásának, a fizikai erőnlét és a lelki jólét biztosításának.

Kevés ember sajnálja magától az alvást, ám annál többen ragaszkodnak a megszokott és kényelmes matracukhoz, paplanjukhoz és kispárnájukhoz. A pozitív élettani alvást elősegítő kellékek mellett elengedhetetlen, hogy a számodra megfelelő pózt is megtaláld. Bármilyen pozitúrában is ér el az álom éjjelente, annak lehetnek kedvező és kevésbé szerencsés hatásai is a testedre.

Furcsa álmok, érthető magyarázatok

Szinte mindenkivel előfordul, hogy zuhan vagy repül álmában. Ezekre a jelenségekre van orvosi és fiziológiai magyarázat is.

Ezt is szeretjük