Megkérdezték a vezetőket: így teljesítettek a magyar dolgozók a home office-ból
A veszélyhelyzet idején a cégek harmadánál teljes otthoni munkavégzésre álltak át.
Összesen 429 találat.
A veszélyhelyzet idején a cégek harmadánál teljes otthoni munkavégzésre álltak át.
Online is ugyanolyan intenzív közösségi életet éltek a fiatalok, mint a járvány előtt.
Hetek óta nő az utazási hajlandóság egy friss felmérés szerint.
Egy felmérésből kiderült, mit tartanak a legfontosabb egészségügyi intézkedésnek, és mit a legkevésbé fontosnak a magyar kutyások.
Az is kiderült, miért növekszik folyamatosan Magyarország áramfelhasználása.
Jelentősen nőtt a bankkártyákkal lebonyolított forgalom az első negyedévben.
A boltlátogatási gyakoriság csökkent, és a kosarak tartalma is változott.
A megszokottnál szárazabb volt a 2020-as tavasz.
Ugyanakkor figyelmeztettek: ez még csak a világjárvány kezdete.
Több mint 200 ezer családi jellegű vállalkozás működik Magyarországon.
Sajnos drasztikusan emelkedett a nők körében az alkohol miatti halálozások száma.
Tenger helyett vidékre vágynak a magyarok az idén egy elemzés szerint.
A legtöbben alapvető cikkeket és élményeket vásárolnak online a felmérés szerint.
820 millió ember éhezik a világon egy átfogó tanulmány szerint.
Öt év alatt negyedével csökkent a hazai fehérgólya-állomány.
16 ezer erdei fülesbagoly telelt Magyarország 631 településének 871 helyszínén.
Már zajlik a szúrópróbaszerű koronavírus-tesztelés az országban.
Az otthon tanulásnak előnyei és hátrányai is vannak.
Új hobbikat is találunk a négy fal között egy felmérés szerint.
A háziállatok sokat segítenek a bezártság elviselésében egy felmérés szerint.
Hiába okos a telefon, ha az adatokat gyerekjáték ellopni.
Elsősorban a társasági létet hiányolják a home office-ban dolgozók.
Az idén már a teljes cafeteriajuttatás több mint kétharmadát a SZÉP-kártya teszi ki.
Sokan döntöttek úgy, hogy folytatják hiteleik törlesztését.
Megvizsgálták, hogyan változtatta meg a karantén a magyar emberek szokásait, hobbijait.
Felmérték a 19 és 29 év közötti magyar fiatalok megtakarítását.
A férfiak optimizmusa viszont az európai átlaghoz közelít.
A fokozott stresszt és a tisztázatlan munkaköröket kerülik a leginkább a munkavállalók.
A gyerekek ebben látják a jövőt: sok pénzt keresni kevés munkával.
A hálószobában a 20 foknál hidegebb hőmérsékletet már nagyon kevesen tartják kényelmesnek.