Vágyébresztő, vírusölő és ránctalanító

Mi az?

Védőbástya a sejtjeidnek, őrzi fiatalságodat és harmóniát biztosít hormonháztartásodnak. A cink rendkívül sokoldalú ásványi anyag.

FeminaShop

Látogass el a
Femina Shopba!

Megnézem
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Vonzó megjelenésed, nőiességed és egészséges immunrendszered kulcsa, hogy gondoskodj a megfelelő cinkbevitelről. Ez az ásványi anyag összehangolja az enzimek működését, felelős a zavartalan anyagcsere-folyamatokért és épségben tartja sejtjeidet.

Segítségével nagyobb eséllyel kerülheted el a betegségeket, de a gyors gyógyuláshoz is kitűnő társra lelsz benne. A sugárzó arcbőr sem marad álom többé, ha étrendedből nem hiányzik a cink. Fogyaszthatod természetes formában, de biztonságos táplálékkiegészítőként is.

Kiegyensúlyozott hormonháztartás

Vedd kezedbe hormonháztartásod egészségét, és ne feledkezz meg a párodról se! A cink a nők és a férfiak termékenységét egyaránt fokozza, szabályozza a szaporítószervek működését és serkenti a nemi hormonok termelődését.

Ha menstruációs zavaraid hátterében orvosod nem fedezett fel komoly problémát, érdemes a cinkbevitel növelésével próbálkoznod. Különösen fontos a cinkhiány elkerülése, ha küszöbön áll a gyermekek tervezése: jelentősen csökkenhet a babára várakozás időszaka és az esetleges meddőség kockázata. A legkedvezőbb eredmény érdekében A-vitaminnal, kalciummal és foszforral is lásd el szervezetedet a napi biztonságos mennyiségig, hiszen ezek a tápanyagok fokozzák a cink előnyös hatásait.

Nincs esélye a vírusoknak!

Immunrendszered úgy tud hatékonyan szembeszállni a káros betolakodókkal, ha a sejtek felismerik és idejében megsemmisítik őket. A cink erősíti a sejtfalat, valamint serkenti a védekezésért felelős sejtek munkáját. Elegendő mennyiségű cinkkel felfegyverkezve csökkented annak kockázatát, hogy utolérjen a megfázás, az influenza.

Naponta fogyassz 15 mg cinket megelőzésként! Ha mégis hatalmába kerített a betegség, dupla mennyiséget is elszopogathatsz cinktartalmú cukorka formájában kettő-négy óránként, de arra vigyázz, hogy az egész napi mennyiség ne haladja meg a 150 mg-ot. Leghatásosabb, ha étkezés előtt vagy után két órával veszed be az étrend-kiegészítőt. Betegségmegelőzés céljából a cinkben gazdag táplálékokra helyezd a hangsúlyt!

Cinket bőségesen tartalmazó élelmiszerek

  • Borjúmáj.
  • Marhahús.
  • Babfélék, búzacsíra.
  • Olajos magvak - tökmag, mandula, dió.
  • A tenger gyümölcsei - kagyló, rák, szardínia.

A természetes kozmetikus

Sápadt, kiszáradt bőr, pattanások és gyulladások? Kisebb-nagyobb bőrpanaszaidra is elsősegélyt nyújt a cink - gyorsítja a bőrsejtek megújulását és kijavítja a szépséghibákat. A káros anyagok semlegesítésével megszabadít a méreganyagoktól, így bőröd szabadon lélegezhet.

A makacs aknék gyulladását csökkenti, ha bőröd gyógyulásáig a tabletta vagy folyadék formájú táplálékkiegészítőkhöz fordulsz. Hajad és körmeid törékenységét is elfelejtheted ennek a létfontosságú ásványi anyagnak a bevitelével.

Komolyabb bőrbetegségek esetén is látványosan csökkenti panaszaidat: segít az ekcéma és a pikkelysömör tüneteinek mérséklésében. Ha nagyobb mennyiségben szeded a cinket, gondolj rá, hogy minden 30 mg mellé 2 mg rezet is fogyassz! Amennyiben a tabletták emésztési zavart okoznának, rostokban szegény ételekkel együtt vedd be a kiegészítőket.

Érzelmek logikája - Hogyan vannak jelen az érzelmek a logikus gondolkodásban?

A Femina Klub novemberi vendége Dr. Mérő László matematikus, pszichológus lesz, akivel Szily Nóra, az estek háziasszonya az érzelmek és az elme bonyolult viszonyáról beszélget. Körbejárjuk, mit jelent valójában az érzelmi intelligencia, megismerjük az érzelmek szerkezetét, és hogyan alkalmazhatjuk a felismeréseinket mindennapi problémáink megoldásában is.

Pontos részletek az estről itt olvashatók: femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el, korlátozott számban.

Időpont: 2023. november 6. 18 óra

Helyszín: Thália Színház

Promóció

A cinkhiány jelei

  • Száraz, érdes bőr.
  • Gyakori fertőzések.
  • Lassú sebgyógyulás.
  • Romló összpontosítás.
  • Menstruációs zavarok.
  • Meggyengült látás és szaglás.
  • Lassú haj- és körömnövekedés.

Cikkünk a Reader’s Digest Vitaminok, gyógynövények, ásványi anyagok című könyve alapján készült.

Ezt is szeretjük