Milyen gyakran mosod az ágyneműt? Nem is hinnéd, mi múlik rajta
Nemcsak higiéniai szempontból érdemes figyelni arra, milyen gyakran cseréled le.

Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

5 lépés, amely segít, hogy az arcbőr nyáron is matt maradjon: megszűnik a fénylő hatás, és növelhető a smink tartóssága »

Mattítja a zsíros bőrt, lassítja a bőröregedést: a bambuszpor sokféleképpen használható »

Beatrice hercegnő stílusérzéke lassan Katalinéval vetekszik: nőies szettjei figyelemre méltóak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az, hogy minőségi alvást tudhatsz-e magad mögött, miután reggel felébredsz, korántsem csak azon múlik, sikerült-e tartani a hét-nyolc órás időtartamot, de nem is kizárólag azon, mennyire volt stresszes az előző nap, fogyasztottál-e koffeint az elalváshoz közeli órákban, vagy épp bekapcsolva hagytad-a televíziót. A következőknek is komoly szerepük lehet a témát tekintve: nézd meg a képeket!

Cukorbetegséget és rákot okozhat, ha így alszol

Nem is gondolnál rá, de nagyon veszélyes. Nézd meg a képeket, íme öt dolog, amire nagyon figyelj!

Ezt is szeretjük