A legerősebb zsírégető vitamin
Fogyj C-vitaminnal!
Vesd be fogyókúrád során a zsírpárnák legnagyobb ellenségét, a C-vitamint!

Ez is érdekelhet

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

TOGETHER We Recycle – Együtt a környezetért (x)

beauty and style

Pasztell lila hajszín az új szezon kedvence: meglepő, milyen gyönyörű tud lenni »

Ezeket a magvakat edd rendszeresen, ha szép bőrt szeretnél: pattanások és ráncok ellen is jók »

Ezek a legmenőbb bokacsizmák őszre: lapos és magassarkú fazonokat is mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A C-vitamin valódi jolly joker a vitaminok között, hiszen szinte összes szerved működését jótékonyan befolyásolja. Erős antioxidánsként megvéd a fertőzésektől és a sejtkárosodástól, ezenfelül remek revitalizáló anyag.

A C-vitamint fogyókúrád során is hatékonyan alkalmazhatod, hiszen minden lehetőséget kihasznál, hogy megtisztítsa a zsírsejteket: a szervezet majdnem minden lipolitikus, azaz zsírbontó folyamatában részt vesz. Ismerkedj meg a C-vitamin pozitív élettani hatásaival, és gyorsítsd fel a súlyvesztést is!

A zsírpusztító C-vitamin

A zöldségekben és gyümölcsökben található C-vitamin sok feladatot tölt be az emberi szervezetben. Az ereket átlépve ugyanazokat a receptorokat foglalja el a sejtekben, mint a gyakran hizlaló glükóz. Versenybe száll tehát a szénhidrátokkal, és mindenekelőtt ezeket szorítja ki a helyükről. Kissé leegyszerűsítve: mielőtt a glükóz leadhatná a zsírépítés hormonjelzéseit a májsejtekben, a C-vitamin-molekulák leblokkolják azt.

Ezért van az, hogy a zöldségek és a gyümölcsök szénhidrát- és zsírtartalma sohasem hizlal, még akkor sem, ha napi 8000 kilokalóriát fogyasztanál belőlük. A stresszhormonok kiemelik a zsírmolekulákat a hasi zsírpárnákból, a C-vitamin pedig fontos faktor lesz azokban az enzimekben, melyek a szervezet ezen zsírfalóit előállítják.

A C-vitamin a vassal együtt a szervezet karnitintermelését is fokozza, azét a fehérjeanyagét, mely tömegesen juttatja az elégetendő zsírmolekulákat a sejtek kis energiaégető kamráiba, a mitokondriumokba. A C-vitamin aktiválja a vas nevű nyomelemet is, mely sok zsírégetéshez szükséges oxigént szállít az izomsejtekbe. Nem utolsósorban erre a karcsúsító vitaminra van szükség a sejtekben való energianyeréshez is. Minél több friss zöldséget és gyümölcsöt eszel, annál magasabb lesz sejtjeid anyagcsererátája, így annál több zsír ég el.

A feszes, cellulitmentes bőr titka

Ha véred C-vitamin-koncentrációja állandóan magas, kötőszöveteid rugalmasságát is biztosítod, így bőröd feszes marad, vagyis a narancsbőr tüneteivel is könnyebben leszámolhatsz. A regenerálódás folyamata éjszaka zajlik, emellett természetesen sok sejtenergiára van szükség hozzá, mely energia többek között azokból a trigliceridekből ered, melyeket a szervezet a hasi és csípőtájéki zsírpárnákból szerez meg, mialatt alszol.

A tulajdonképpeni zsírégetés elsősorban este 11 és reggel 7 óra között megy végbe. Mindezek érdekében esténként, nem sokkal lefekvés előtt is fogyassz el egy kevés savanykás, C-vitaminban gazdag gyümölcsöt. Az arc, a nyak, a mellkas vagy a has kötőszövete így feszesebb lesz reggelre, hiszen a C-vitamin megerősíti azt, ugyanakkor zsírt von el a hasi zsírpárnákból.

Tanácsok a C-vitamin-fogyasztáshoz

  • Ez a karcsúsító vitamin vízben oldódik, így nem tudod elraktározni - fontos, hogy gondoskodj pótlásáról!
  • Igyál csipkebogyóteát, vagy egyél naponta többször is friss gyümölcsöt, ha lehet, bioboltban vagy közvetlenül a termelőtől vásárolva. C-vitaminban különösen gazdag a szeder, a szamóca, a kivi és a citrusfélék.
  • Ne csak a gyümölcs levét idd meg, hanem a húsát, illetve sokuknak a héját vagy az alatta található hártyát is fogyaszd el, ezáltal sokszorosára növekedhet a vitamin hatása.
  • A zöldségekben is sok C-vitamin található, mindenekelőtt a paprikában, a spenótban, a brokkoliban, a mángoldban, a hagymában, a borsban, a paradicsomban és a burgonyában.
  • C-vitamin-tablettát vagy aszkorbinsavport is szedhetsz, főként akkor, ha tartós stressznek vagy kitéve, sokat utazol, vagy menzán kell étkezned.
  • Teljesítménydrukk, aggodalom, bosszúság, problémák, idegesség esetén több C-vitamint kell a szervezetedbe juttatni ahhoz, hogy hatékonyan kompenzálhasd a megterheléseket.

Cikkünk Klaus Oberbeil Zsír nélkül frissen, fürgén című könyve alapján készült.

OLVASD EL EZT IS!

jeges
  • fogyasztó praktikák
  • fogyókúrás tippek

A hideg égeti a zsírt

epres
  • villámdiéták
  • villámdiéta mintaétrend

Emésztésjavító, zsírapasztó diéta

Ezt is szeretjük