Ezt a turmixot idd, és végigalszod az éjszakát! Olcsó, egyszerű és finom
Recept
Ha gondod van az alvással, ez a pár perces recept változtat rajta.

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Akár egyetlen hormonon is múlhat a gyermekáldás – Kata története (x)

Mitől alakulnak ki az influenzaszövődmények? Elmondjuk, mire kell figyelni (x)

A leghatékonyabb edzésformák nyáron több zsírt égetnek, mint a futás! Ezeket űzd helyette

A legerősebb ránctalanítókat csak kevesen ismerik: ezeket az antioxidánsokat keresd!

beauty and style

9 karcsúsító ruhafazon, ami tökéletes homokóra alakot varázsol - Észbontóan nőiesek! »

Formás, feszes, nőies kar, súlyzózás nélkül: csak te és egy fal kell hozzá »

Csodás úszó virágok az esküvőn: látványos dekoráció a vacsoraasztalra »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alvászavar sokakat érint. Vannak, akiknek az elalvás okoz gondot, mások az éjszakai felébredéssel küzdenek. Mit tudsz tenni? Ha az alvást segítő gyakorlatok távol állnak tőled, itt egy még egyszerűbb, még kevesebb idődbe kerülő megoldás: az ellazító turmix.

Egyszerű, de elaltat

Két órával lefekvés előtt idd ezt a turmixot, ha jobban akarsz aludni! Mi van benne? Olyan alkotók, amelyek serkentik az agy melatonintermelését. A melatonin az a hormon, amely segít az elalvásban, gyakorlatilag ez annak a felelőse, hogy a tested éjszakai üzemmódra kapcsoljon. Ha valamiért ez mégsem megy, például életmódbeli vagy környezeti tényezők miatt, jöhet a külső segítség, a tápanyagok útján.

Mi kell hozzá?

A banánban rengeteg a kálium és a magnézium, utóbbi segít az izmok ellazulását, és felkészíti a testet az alvás időszakára.

Így készítsd el!

A hozzávalókat, nagyjából két deciliter tejet, fél banánt, egy teáskanálnyi őrölt fahéjat és ugyanennyi mézet tegyél bele a turmixgépbe, és mixeld össze selymesre. A tej, illetve a banán mennyiségén változtathatsz, ha túl sűrűnek vagy túl hígnak találod az italt. A fogyasztás és a lefekvés közt mindenképpen teljen el a két óra, hogy kiválthassa a hatását.

Leadképek forrása: Pinterest.com/Thankful Homemaker

Blog.hu ajánló