Hány órakor iszod az utolsó kávédat? Ennél később nem szabadna
Íme, néhány dolog, ami nemcsak felpörget, de hormonális szinten akadályozza az alvást!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt a Sárik Péter Trió elragadó jazzkoncertjére a Pesti Vigadóba! (x)

Nyerj luxuskozmetikumokat érett bőr számára, és búcsúzz el a ráncoktól a természet erejével! (x)

Nyerj utazókönyvet, és ismerd meg a világ legkevésbé ismert érdekességeit! (x)

összesen 4 db játék
Ez is érdekelhet

Gomba vagy baktérium? Nagyon is lehet érzékelni a különbséget, és máshogy is kell kezelni (x)

Ezreket spórolhatsz a vízszámlán: pénzt és energiát spórol ez a konyhai eszköz (x)

A legjobb szőrtelenítő módszer télen is: így lesz hetekig sima a bőröd (x)

Babapuha és fényes lesz a festett haj, ha ezekkel ápolod: látható lesz a különbség (x)

Tökéletes alakot és egészséges testet ajándékozhatsz karácsonyra! Mutatjuk, hogyan (x)

beauty and style

4 meleg ital hideg napokra, melyektől nem fogsz hízni - Felpörgetik az anyagcserét »

Minden hajszála kihullott egy betegség miatt, mégis csodás fotók készülnek róla »

A legjobb hidratálók, de sokan rosszul használják őket: így hatnak a növényi olajok »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A cirkadián ritmus olyan 24 órás ciklus, amelyet a nappalok és éjszakák váltakozásának megfelelően saját belső időmérő rendszered, illetve a melatonin hormon termelése befolyásol. Normál körülmények között a melatoninszint a szervezetben napközben alacsony, éjszaka magas, a hormon termelődésének csúcspontja hajnali három-négy óra körül van, és úgy csökken, ahogyan közeledik a reggeli világosság.

Ha ennek a hormonnak a termelődésében zavar támad, alvásproblémáid alakulnak ki. Az alábbiakban olyan külső hatásokat gyűjtöttünk össze, amelyek késleltetik a melatonin termelődését, így megzavarják az éjszakai nyugalmat. Lapozd át a képeket!

Álompárna házilag

Az alábbi - többnyire nyugtató hatású - szárított gyógynövényekből egy-egy marékkal tegyél egy fél kispárnahuzat méretű zsákba!
Blog.hu ajánló