Rákot, cukorbetegséget okoz, és te így alszol
Ezt vidd ki a hálóból!
Egyvalamire nagyobb szükség van a nyugodt éjszakai pihenéshez, mint gondolnád.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Vékony szálú a haja, de sohasem lapos: Taylor Swift jól bánik a bob fazonnal »

Szuperkényelmes pizsamák körképe őszre: élvezetesebbé teszik a lustálkodást »

A 71 éves Susan Lucci fürdőruhában, Photoshop nélkül mutatta meg bomba alakját: elárulta titkát »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Statisztikák szerint többek között a felfokozott életritmus és a mindennapos stressz következményeként tíz hazai felnőttből három szenved a rossz alvástól.

De van másik körülmény is, mely ronthatja az éjszakai pihenés minőségét, ezáltal pedig olyan betegségek kialakulásának kockázatát növeli, mint a rák vagy a cukorbetegség - írja a dailymail co.uk.

A nyugodt alváshoz szinte teljes sötétség kell

Dr. Richard Stevens, a Connecticuti Egyetem rákkutatója szerint az ember biológiai órája az evolúció során úgy alakult, hogy a napfény napi mintázatára reagál. Amennyiben az éjszakai sötétséget a televízió, számítógép, okostelefon vagy tablet fénye zavarja meg, a melatonintermelés akadályozottá válik. Mindez negatívan befolyásolja a hormontermelést, a génműködést, az anyagcserét.

Veszélyes éjszakai fények

Már korábbi kutatások is kimutatták, hogy az éjszakai műszakban dolgozó nők esetében fokozottabb a mellrák kockázata - ennek hátterében a zavart melatonintermelés áll.

A cukorbetegség kockázatát is növelik az éjszakai fények: ha zavart szenved a belső órád működése, több időt töltesz ébren, szervezeted több kortizolt - stresszhormont - termel. Ez a vegyület emeli a vércukorszintet, ami növeli a diabétesz rizikóját. Tudj meg többet erről a folyamatról.

Dr. Richard Stevens szerint a televízió, a tabletek és más hasonló elektromos eszközök által kibocsátott kék fény éberen tartja az embert. Érdemes tehát őket kivinni a hálószobából, vagy legalábbis teljesen kikapcsolt állapotban tartani őket. Lapozd át az alábbi képeket, és nézd meg, még miért alszol rosszul.

A Femina Klub következő vendége dr. Peták István és dr. Bánki Endre, előadásuk témája pedig: Új utak a rákgyógyításban - A jövő gyógyszerei már elérhetőek. Az est során többek között a rákgyógyítás legújabb innovációiról, az eddig alig ismert, ám nagyon fontos betegjogokról és a hazánkban elérhető lehetőségekről is szó lesz.

Pontos részletek az estről itt olvashatók: www.femina.hu/feminaklub

Jegyek kizárólag online érhetőek el
, korlátozott számban.

Időpont: 2016. november 19. 18 óra
Helyszín: Thália Színház, Mikroszkóp Színpad
Ezt is szeretjük