Tudj meg mindent a szervezetállításról!

Ha munkával, életstratégiával vagy pénzügyi problémákkal kapcsolatos kérdéseid vannak, jelentkezz a csoportba!

Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A szervezetállítás a manapság egyre ismertebbé váló, Bert Hellinger nevével fémjelzett családállításból fejlődött ki Németországban, a múlt század kilencvenes éveinek második felében. Segítségével feltárhatók azok a rejtett folyamatok, melyek a vállalkozások, alapítványok, hivatalok, de akár még kormányok hierarchiáját, ezzel pedig hatékony működését befolyásolják.Szervezetfelállítással stratégiai döntések hatásai is tesztelhetők, például egy új termék bevezetése a piacra, profilváltás, üzleti partnerek reakciói vagy egy új munkatárs belépése a már működő rendszerbe.

Hogy történik a szervezetállítás?

Az ügyfél az állításvezető instrukciói segítségével megfogalmazza a konkrét kérdéseket, célokat. Ezt követően nyolc- vagy tízfős csoportból kiválasztja a képviselőket, és felállítja őket. Az állításvezető a rendszerdinamika alapján menet közben új szereplőket is beállíthat. A kép célorientált változtatásával - egyfajta interaktív előadás formájában - fokozatosan törekszik egy olyan állapot elérésére, melyben a feltett kérdésre megoldás mutatkozik. Egy állítás húsz-hatvan percig tart, és bizonyos idő elteltével általában követi egy négyszemközti, értékelő konzultáció.

1. Pénzállítás

Nem boldogít önmagában, de a hiányát biztosan megérzed. A pénz az egyik legfontosabb tényező, mely meghatározza az életminőségedet.

Különösen igaz ez most, a világválság idején. A globálisan jelentkező hatásokat sajnos nem lehet elkerülni, viszont sokat tehetsz az egzisztenciád javításáért, ha rendezed a saját viszonyodat a pénzzel.
 
Szervezetállítás - mutatjuk az utat
Fontos döntések előtt kérdezz meg minket. A téma lehet pénz, hivatás, munkahely, vállalkozás, új projekt, lakás - minden olyan választás, mely akár az egész további életedet meghatározhatja. A csoportokba itt jelentkezhetsz.

Sokan nem is tudják, hogy olyan, pénzzel kapcsolatos mintákat vagy előítéleteket vettek át felmenőiktől, családtagjaiktól, melyek tudattalanul befolyásolják a boldogulásukat.

Néhány tipikus példa

  • A pénz piszkos, bűnös, tisztátalan dolog, nem érdemlem meg, hogy pénzem legyen.
  • A könnyen jött pénz könnyen megy, ha sok pénzem van, elvehetik tőlem - ha esetleg államosítás, vagyonelkobzás, rablógyilkosság áldozata volt vagy van a családban.
  • Nem szabad kiadni a pénzt - így érezhetsz, ha mondjuk szegénység miatt halt meg az egyik családtagod.
  • Azonnal el kell költeni a pénzt - ezt az is okozhatja, ha pénzügyi válság miatti vagyonvesztés volt a családodban.
  • Becsületes munkával nem lehet sok pénzt keresni.

Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék megérteni a pénzt, megtanulni elfogadni azt, illetve kialakítani a megfelelő stratégiákat, hogy a pénzbevételüket megnöveljék.

2. Életstratégia-állítás

A fontos válaszutaknál ad kiegészítő információkat. A téma lehet például hivatás, munkahely, lakás, tehát minden olyan kérdés, mely alapvetően befolyásolhatja az életedet.

Ilyen kérdéseket tehetsz fel

  • Mi áll az utamban, avagy mi tart vissza, hogy elérjem a kitűzött célt?
  • Tényleg a megfelelő munkahelyet, illetve szakmát választottam?
  • A vagy B munkatárssal tudnék-e jobban együttműködni?
  • Valóban aktuális a munkahelyváltás?
  • Mik az esélyeim önálló vállalkozóként?
  • Hogyan tudnék eredményesen megfelelő számú ügyfelet megnyerni magamnak?
  • Hol éljek: itthon vagy külföldön tudom-e jobban megvalósítani a céljaimat?
  • Vásároljak, építsek vagy béreljek?

3. Üzleti állítás

Gyakori kérdések vállalkozások esetében: mennyire piacképesek a termékeink? Miért fordulnak el tőlünk az ügyfeleink? Mi az esélye a piacon az új terméknek vagy szolgáltatásnak? Mi történik, ha leányvállalatot alapítunk? Nyerünk-e azzal, ha fuzionálunk X céggel?

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?

Promóció

Projekteknél felmerülő kérdések: mennyire kész a projektem? Mi hiányzik a sikeres beindításához? Hogyan fogadja majd a piac?

Amennyiben a célok elérése érdekel: melyik meglévő eszköz vagy forrás kihasználtsága nem elégséges? Mi az ára egy probléma megoldásának? Milyen további - esetleg kellemetlen - feladat elvégzése szükséges?

Ha a lehetséges alternatívákat szeretnéd megvizsgálni: A vagy B alternatívát válasszam, vagy van más lehetőségem is?

(%oldalmero(http://ad.adverticum.net/img.prm?zona=42927&kampany=1698096&banner=1698095&ord=RANDOM_NUMBER)%)

Ezt is szeretjük