Fáj a hátad felső része? 10 nyújtó mozdulat, ami azonnal enyhíti a kínzó panaszokat
A hátfájás ellen sokat tehetsz az egyszerű nyújtó gyakorlatokkal is.

hat-fajas-hatfajas
Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Pofonegyszerűen növelheted a krémek hatékonyságát: 5 tipp, ami javítja a felszívódást »

5 klasszikus ruhadarab, amit Greta Garbo hozott divatba: még a férfiruhákat is nőiessé tette »

Furán tette fel a műszempillát, gyönyörű mandulavágású szemeket kapott: a sminkesek is gyakran bevetik ezt az egyszerű trükköt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hátfájásról sokat elmond, hogy mely területeket érintik pontosan a kínzó panaszok. A fájdalom gyakran jelentkezik a felső háti szakaszban, amelyhez gyakran a váll és a nyak fájdalma is társul.

A felső hátszakaszt érintő hátfájás gyakran a rossz tartásra, az ülő életmódból fakadó egyoldalú izomterhelésre, így az izmok elgyengülésére vagy megerőltető mozgásból eredő sérülésekre vezethető vissza, de a túlterhelt, begyulladt ízületek is állhatnak a háttérben, sőt akár porckorongsérv vagy porckopás is. Elhúzódó fájdalmak esetén a kiváltó okoktól függően injekciós kezelés, gyógytorna vagy lökéshullám-terápia is szóba jöhet a kezelésre.

A felső háti szakaszok nyújtása

A váll, a nyak és a felső háti szakasz, a lapocka és a gerinc területének fájdalmát enyhíthetik legalább átmenetileg a megfelelően megválasztott mozgásformák. Az erre irányuló nyújtó gyakorlatok akár reggel, az ágyban, vagy bármikor a nap során, egy matracon vagy szőnyegen elvégezhetők.

(Képek: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük