Az elbutulástól és a szívbetegségtől védenek: 11 mozgásforma, ami 60 év fölött is ideális
Kímélő testmozgással a demencia és a keringési megbetegedések kockázata is csökkenthető.

vizi-aerobik
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A mozgás csökkenti a szívbetegségek és a keringési rendellenességek kialakulásának kockázatát, valamint a demencia megelőzésében is hasznos segítséget jelent.

A sport csökkenti a rizikófaktornak tartott túlsúlyt, segít legyőzni az alvászavart, helyreállítja a vérnyomást és a pulzust, valamint közvetlenül az agyra is hat: támogatja a neuronok növekedését, valamint védi az ereket, melyek biztosítják, hogy kellő mennyiségű oxigénhez juthassanak a test, illetve az agy egyes területei.

Mozgásformák az egészségért

A leghatékonyabb mozgásformáknak az aerob sportokat tartják, melyek serkentő hatása tudományosan bizonyított. Nem kell a legmegterhelőbb mozgásokra gondolni, de a rendszeresség fontos: a szakértők szerint több alkalomra elosztva, heti legalább 150 perc alacsonyabb intenzitású vagy 75 perc intenzívebb mozgás biztosítja az erek védelmét.

Ezt is szeretjük