Segítik az emésztést, stabilan tartják a vércukrot: 10 isteni csicseriborsós fogás
A csicseriborsó gazdag ásványi anyagokban, segíti az emésztést, és IR-eseknek is javasolt.

chana masala csicseriborso porkolt
Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Csodát tesz a bőrrel a rozmaringolaj, ha így használod: élénkíti a bőrt és csökkenti a ráncokat »

Jobban feszesíti a nyakat, mint a krémek: pár perces arctorna toka ellen »

Divatos dzsekik hideg napokra, 15 ezer forint alatt: vagány, meleg, mégis nőies fazonok a kínálatból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hüvelyesek, köztük az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő csicseriborsó tele van a szervezet számára hasznos vitaminnal és ásványi anyaggal, ezért gyakran javasolt az étrendbe illeszteni a belőle készült fogásokat.

A vegetáriánusok körében is méltán kedvelt csicseriborsó tartalmaz többek között szíverősítő hatású káliumot és magnéziumot, de sejtvédő hatású szelént is.

Remek növényi eredetű fehérjeforrás, ezért hosszú távon telítettséget okoz, segít kordában tartani az étvágyat, és gazdag rostban is, melynek révén segíti az emésztőrendszer működését, támogatja a bélflórát, a benne levő butirát a vastagbélrák kockázatát is csökkenti.

Csicseriborsós ételek az egészségért

A csicseriborsó lassú felszívódású szénhidrátot tartalmaz, alacsony glikémiás indexűnek számít, ezért fogyasztása után bizonyítottan nem ugrik meg a vércukorszint. Egy 3 hónapos vizsgálatban az éhgyomri inzulinszintre gyakorolt előnyös hatását is kimutatták. Inzulinrezisztenseknél is segíthet a vércukorszintjük stabilan tartásában. A hüvelyes ráadásul változatosan elkészíthető.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Nem kell kimozdulnod otthonról, elvisszük neked kedvenc termékeidet!

Különleges meglepetést küldenél valamely családtagodnak? Betegség kerülget, de nem szeretnél orvoshoz menni? Unatkozol már otthon, de nem tudod, mivel üsd el az időt? A FeminaShopban megoldást találsz ezekre a kérdésekre!

Webshopunkban divat, egészség, szépségápolás és otthon kategóriában kínálunk termékeket a kortalan ékszerektől, az egészségügyi gyorstesztek és 100%-os tisztaságú illóolajokon át az izgalmasabbnál izgalmasabb könyvekig. Legnépszerűbb termékeinket itt találod.
 

Promóció

Ezt is szeretjük