9 húsmentes B-vitamin-forrás: finomak, és könnyen felszívódnak
Bár a húsban van a legtöbb B-vitamin, nélküle sem lehetetlen pótolni a szükségletet.

b-vitamin-forrasok
Ez is érdekelhet

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Mit diktál a téli kabáttrend 2018-ban? A stylist tippjei (x)

Hogyan segíts, ha bedugult a pici orra? Az orröblítés aranyszabályai (x)

10 hely, amiről álmodoznak a magyarok - Idén csupán egy európai város került fel a listára. (x)

beauty and style

Egy ügyes trükk, amitől élénkebb lesz a rúzs színe a szádon: világosító ajakradír házilag »

Elszívja az izzadságot, és kényelmesebbé teszi a cipőt: 5 eset, amikor kisegíthet egy intimbetét »

Hajmeresztő pulóverek a 80-as évekből – Nem tudjuk, hogy sírjunk vagy nevessünk-e »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Köztudott, hogy a legjobb B-vitamin-források a húsételek. Pótlásuk az erős immunrendszer, a megfelelő idegrendszer és agyműködés fenntartásához egyaránt nélkülözhetetlen.

A B-vitaminok hiánya izomgyengeséggel, fáradtsággal, hányingerrel vagy zsibbadással is járhat, ezért a vegetáriánus étrendben és az egyes egészségügyi diétákban, például köszvény esetén különösen oda kell figyelni bevitelükre.

B-vitaminok pótlása

Európában a napi ajánlott mennyiség B1-vitaminból 1,2 milligramm, B2-ből 1,4 milligramm, B3-ból 16 milligramm, B5-ből 6 milligramm, B6-ból 1,4 milligramm, B7-ből 50 mikrogramm, B9-ből 200 mikrogramm, B12-ből 2,5 mikrogramm.

Bár a komplex vitaminkészítmények, tabletták megkönnyítik a dolgot, ez nem helyettesítheti a kiegyensúlyozott, tudatosan szervezett étrendet, ami lehetővé teszi a B-vitaminok természetes, mégis húsmentes pótlását.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük