3 mondat, amit csak a legsikeresebb emberek használnak a munkahelyen – A szakértők szerint
Csak a legsikeresebb emberek használják gyakran ezeket a mondatokat a munkahelyen. Ezek is segítik őket a karrierjükben.

Amit a munkahelyeden mondasz, az előremozdíthatja vagy akár vissza is húzhatja a karrieredet. Bizonyos szavak tudatos megválasztása növelheti a szakmai hírnevedet és a hitelességedet, megerősítheti kapcsolataidat, és megadhatja a lökést az előléptetés felé.
A vezetői szakértők szerint a kiemelkedően sikeres emberek megértik a szóválasztás fontosságát a munkahelyükön, és rendszeresen használnak néhány kulcskifejezést, illetve mondatot, hogy előremozdítsák karrierjüket. A CNBC oldala összegyűjtötte, melyek ezek.
A legsikeresebb emberek mondatai a munkahelyen
„Segítségre van szükségem.”
A 64 éves Amy Dickinson két évtizeden keresztül osztott meg életvezetési tanácsokat széles körben közzétett hírrovatában, az „Ask Amy”-ben. Utolsó rovatában néhány kulcsmondatba sűrítette tanácsait. Az első és legfontosabb a fenti segítségkérés volt.

A szakértők szerint vitathatatlanul ez a legnehezebben beépíthető mondat az emberek életébe, mert ha valakinek segítséget kell kérnie, akkor kiszolgáltatottnak érezheti magát, vagy úgy, mintha nem lenne képes irányítani. Simon Sinek bestsellerszerző és vezetési szakértő szerint azonban ezzel pont hogy erősítheti a munkahelyi kapcsolatait. A segítségkérés ugyanis nem gyengeséget jelent, hanem azt mutatja, hogy megbízol az illetőben, akihez fordulsz.
M. Nora Bouchard coach szerint, ha nehézséget okoz számodra, próbáld meg először kicsiben, például kérj javaslatokat arra vonatkozóan, hogy mit készíts vacsorára, vagy kérdezd meg, melyik kutyasétáltató helyet szeretik a legjobban a kollégáid.
„Értem, amit mondasz.”
A tanulás, a kapcsolatépítés és a munkahelyi fejlődés fontos része a hallgatás. Ha azt szeretnéd, hogy az emberek figyeljenek az elképzeléseidre, átgondolják a látásmódodat, akkor neked is ezt kell tenned másokkal.
Jessica Chen kommunikációs szakértő azt javasolja, hogy amikor legközelebb egy értekezleten szeretnél közbeszólni, ahelyett, hogy valakit félbeszakítanál vagy hirtelen belekezdenél a beszélgetésbe, figyelj aktívan, és várd meg, míg befejezi a mondandóját.
Mielőtt megszólalnál, mondd azt: „Értem, amit mondasz...” Ezek a szavak ugyanis megmutatják az illetőnek, hogy elismered őt és a gondolatait még akkor is, ha ellentétes állásponton vagy. Így nem kényszeríted őt védekezésre, és eléred, hogy nyitottabb legyen arra, amit mondasz.
„Nem tudom, de kiderítem, és visszatérek hozzád az infóval.”
Néha még egy rossz válasz is jobbnak tűnik, mintha azt mondanád, hogy „nem tudom”. A gondolat, hogy felkészületlennek vagy tudatlannak tűnsz, nehéz és kellemetlen lehet, különösen egy nagy meetingen vagy egy idősebb kollégákkal folytatott beszélgetés során.

De Rupal Patel tanácsadó és egykori CIA-ügynök szerint ha beismered, hogy nem tudod a választ, az sebezhetőséget és érzelmi intelligenciát mutat, valamint az átláthatóságra való hajlandóságot. Ugyanakkor ezzel a mondattal azt is megmutatod, hogy hajlandó vagy utánajárni az ügynek, és kideríteni a választ, a megoldást.
Ha magabiztosan kimondod, hogy valamit nem tudsz, az az alázat és megfontoltság végső jele. Tudni fogják, hogy számíthatnak rád, alapos leszel, és nem dobálózol légből kapott információkkal, vagy nem hazudsz arról, hogy tudsz-e valamit.
10 szokás, ami csak a legsikeresebb emberekre jellemző – Érdemes alkalmazni őket
A legsikeresebb emberek sok mindent másképp csinálnak: ezek a legfontosabb szokásaik.
Elolvasom