Ez a lány 30 napig nem evett cukrot - Nézd meg, mi történt a testével!
Nemcsak az alakja változott meg, de sokkal egészségesebb is lett.

cover-ok
Ez is érdekelhet

Folyton eltapsolja gyermeked a zsebpénzét? Van megoldás! (x)

Hosszabbítsd meg a nyarat SZÉP-kártyával! (x)

Bemutatták a Tháliában a világ leghíresebb krimijét (x)

beauty and style

Ez a ruhadarab kincset ér 50 év felett: a fekete nadrág sokoldalú és szupernőies »

Napi 6 perc edzés a puha alhas feszesítésére: formába hoz, ha elengedted magad nyáron »

Természetesen telt ajkak pár perc alatt: mintha feltöltötték volna a szájat »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha valaki fogyókúrára adja a fejét, az első dolog, hogy kiiktatja a finomított szénhidrátokat és a cukrokat az étrendjéből. Mivel a túlzott cukorfogyasztás összefüggést mutat az elhízással, a koleszterin- és inzulinszint növekedésével, ezért érdemes minél kevesebbet fogyasztani belőle, és inkább természetes édesítőszerekre cserélni.

Egy átlagos személy naponta 386 kalóriát - 100 grammot - fogyaszt cukrokból, pedig az Egészségügyi Világszervezet (WHO) aktuális iránymutatása szerint a nők legfeljebb 25, a férfiak 27 grammnyit ehetnek. Ez maximum hat-kilenc kiskanálnyi mennyiséget jelent.

Mi történik, ha 30 napig nem eszel cukrot?

Arielle Calderon számára a cukor jelentette mindenre a gyógyírt csokoládék, sütemények formájában. Állandóan sóvárgott az édes ízek után, és ingerült volt, ha nem kapta meg a napi édességdózisát.


A 31 éves nő rájött arra, hogy egészsége érdekében változtatnia kell. Egy harmincnapos kihíváson vett részt, amelyben nemcsak a cukorról, de a mesterséges édesítőszerekről és a cukorhelyettesítőkről is lemondott, még a mézről és az agaveszirupról is. Tapasztalatairól Instagram-oldalán számolt be, ahol már közel 170 ezer követővel rendelkezik.

A cikk az ajánló után folytatódik

- Sokan azt hiszik, cukrokat csak az édes ételek tartalmaznak, pedig ez nem igaz. A gyári, előre csomagolt élelmiszerek 74%-ában rejtőzik, tésztákban, öntetekben, szószokban, különböző italokban - mondja Arielle.

Hogy tisztában legyen azzal, mit fogyaszt, saját maga készítette el az ételeit, így valóban tudta, mi kerül a tányérjára. Nem beszélve arról, hogy rengeteg pénzt takarított meg azzal, hogy magára főzött, és kiiktatta a készételeket az életéből.


Az étrendjében helyet kaptak a teljes kiőrlésű tésztafélék, a rostokban, vitaminokban gazdag zöldségek és gyümölcsök, amiket párolva vagy grillezve fogyasztott. Azzal, hogy lemondott a cukorról, számos pozitív változást tapasztalt.

9 centit fogyott a csípőjéből

Arielle a cukor elhagyása utáni első napokban ingerlékenységről számolt be, hiszen a testének azonnal alkalmazkodnia kellett az alacsony glükózszinthez. A harminc nap alatt kilenc centit fogyott deréktájon, a közérzete sokkal jobb lett, energikusabbnak érzi magát, a bőre egészséges és szebb lett, valamin megszűnt a krónikus fejfájása is.

A harminc nap elteltével Arielle heti hat alkalommal a sportot is beiktatta az életébe, azóta 45 kilótól szabadult meg, és másokat is életmódváltásra bátorít.

Így hat a szervezetedre, ha elhagyod a cukrokat

Az Independent cikke szerint egy új kutatás alátámasztja, hogy a kilenc napig tartó cukormegvonás a szervezetben számos kedvező folyamatot indít el.

Borító-és ajánlóképek: Instagram/ariellesays

Ezt is szeretjük