A legjobb otthoni torna hátfájósoknak: ezzel a mozdulatsorral indítsd a napot, és elmúlik a fájdalom
Az otthoni, kímélő tornagyakorlatok hátfájósoknak is ideálisak.

kolyokkutya-poz
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az ízületi fájdalmak sajnos gyakori panaszok a felnőtt lakosság körében, de az elhúzódó hát- és derékfájáson a megfelelőképpen megválasztott, rendszeres, kímélő testmozgás is sokat segíthet.

Bár az egészségügyi séta és a jóleső, átmozgató kerékpározás sem tiltott, az ember most csak a legszükségesebb időre mozdul ki szívesen a lakásból. A kijárási korlátozások betartásával nemcsak a kulturális programok, de a testmozgás jó része is inkább otthoni színtérre korlátozódik.

Otthoni tornagyakorlatok hátfájósoknak

Szerencsére egy jól összeállított otthoni tornagyakorlatsor a négy fal közé szorítva is jól átmozgatja az embert, reggel végezve segít elmulasztani az ízületi merevséget, enyhíti a fájdalmakat, rugalmasabbá tesz. A következő nyújtó mozdulatokat akár naponta is érdemes végezni a járvány lecsengéséig, a sport a fizikai és mentális egészség megőrzésében is segít.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük