Csak 6 perc! Ezt tedd lefekvés előtt, és nem ébredsz fel éjszaka
Az alvászavar talaján számos komoly egészségügyi probléma kialakulhat. Így előzd meg őket!

Ez is érdekelhet

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

TOGETHER We Recycle – Együtt a környezetért (x)

beauty and style

Pasztell lila hajszín az új szezon kedvence: meglepő, milyen gyönyörű tud lenni »

Ezeket a magvakat edd rendszeresen, ha szép bőrt szeretnél: pattanások és ráncok ellen is jók »

Ezek a legmenőbb bokacsizmák őszre: lapos és magassarkú fazonokat is mutatunk »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha egész nap pörögsz, nem tudsz szabadulni a napközben felgyülemlett feszültségtől, nehezen megy az elalvás, vagy éjszaka többször is felébredhetsz. A nem megfelelő mennyiségű, illetve minőségű alvás kedvez többek között a cukorbetegség, a túlsúly és a rák kialakulásának. A jógagyakorlatok segítenek abban, hogy a stressztől feszült izomzat ellazuljon, és nyugodtabb legyen az éjszakád. Az alábbi gyakorlatokra egyenként szánj legalább egy percet, és várd a hatást.

Így építsd fel a napüdvözletet!

Kattints az alábbi dobozra, és nézd meg, milyen egymásra épülő ászanákból tevődik össze a reggeli jógagyakorlat!
Ezt is szeretjük