Pár egyszerű mozdulat a nyilalló fájdalom ellen: így szüntesd meg a kínzó hátfájást
Napi néhány mozdulat, és többé nem kínszenvedés kimászni az ágyból.

joga pozok (11)
Ez is érdekelhet

Sasszemklinika - Magyarország vezető szemészeti lézerklinikája túl a 100 000. látásjavító műtéten (x)

Óriási hazai kezdeményezés a műanyagmentesség mellett, amit imádni fogsz (x)

beauty and style

Zseniális ötlet egy régi táskával: ahelyett, hogy kidobnád, így hasznosítsd újra »

Hogyan hasznosítsd újra a megunt szemhéjpúdert? Nemcsak szemfestésre jó ám »

Házi ajakradír szárított rózsasziromból: ints búcsút a cserepes ajkaknak »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A megfelelően kivitelezett jógapózok napi gyakorlása néhány hét alatt nagyon sokat javíthat a derék- vagy hátfájásban szenvedők állapotán: nem kell többé a padlón aludni az elviselhetetlen fájdalom miatt, és két bevásárlószatyrot is fel tudsz vinni kézben az emeletre.

Amennyiben valamilyen súlyos hát-, derék- vagy gerincsérülésed, elváltozásod volt a múltban, feltétlenül konzultálj gyógytornásszal vagy kezelőorvosoddal, nehogy a gyakorlatok megterhelőek legyenek számodra!

Jóga hátfájásra - Alapszabályok

Fontos, hogy a gyakorlatok során mindenképpen figyelj oda az alábbi dolgokra, hiszen egy pontatlanul végzett pózzal rengeteget árthatsz magadnak!

Melegíts be a mozgás előtt! Hiába nyújtó gyakorlatokról van szó elsősorban, itt is fontos, hogy izmaidat ne hidegen terheld. Fontos a fokozatosság: törekedj arra, hogy a gyakorlatokat saját tudásod szerint maximálisan teljesítsd! Fájdalomküszöbig vidd a mélységet, és azt a pozíciót tartsd, ahogy még éppen nem kellemetlen. Ne csak féloldalra dolgozz, ahol az egyik irányba elvégzed a gyakorlatot, a másikba is tedd meg ugyanúgy, ugyanolyan ismétlésszámmal. Háton fekve derekad minden esetben szorosan maradjon a talajon!

(Borító- és ajánlókép forrása: Unsplash/Form.)

Ezt is szeretjük