Ne blicceld el ezt a futás utáni nyújtást: épen tartja az izmokat
A futás utáni nyújtógyakorlatokat végezd el minden egyes testmozgás után!

nyujtas-futas-utan-oldalra-kitores
Ez is érdekelhet

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

TOGETHER We Recycle – Együtt a környezetért (x)

beauty and style

Így mutatja meg az arcforma, hogy milyen szemüveg passzol hozzá: ezeket az arányokat figyeld! »

Az olajzöld szemsmink 30 felett is nőies: így rakd fel, hogy ne öregítsen »

Vörös hajú szépség Boris Becker lánya: a 19 éves modell egzotikus vonásokat örökölt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A futás remek mozgásforma, ha megfelelő fokozatossággal, felkészültséggel végzik. A megelőző bemelegítésnek és a levezető nyújtásnak azonban a sérülések elkerülése, valamint az ízületek és az izmok védelme érdekében nem szabad kimaradnia a testmozgásból.

A nem megfelelő felkészültséggel lefutott kilométerek a kezdő és hobbifutók számára akár komoly sérülésekhez, ízületi- és gerincproblémákhoz is vezethetnek, így erre különösen fontos figyelemmel lenni.

Nyújtógyakorlatok futás után

A futást követő nyújtógyakorlatok védik az izmokat, növelik a terhelhetőségüket, és segítenek elkerülni az izomlázat. A nyújtás végzésekor figyelj arra, hogy egy-egy mozdulatot 20-30 másodpercig tarts ki, és csak a jóleső feszítő érzésig tartson a mozgás. Fontos továbbá, hogy az egy-egy oldalra irányuló gyakorlatokat mindkét oldalra végezd el!

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary)

Ezt is szeretjük