Bármilyen életkorban végezhető, és heti 3-szor 20 perc is eredménnyel jár - Csak egy fal kell hozzá

Átmozgatja az egész testet, és semmilyen eszköz nem kell hozzá.

Falpilates
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Retikül
Top olvasott cikkek

A közösségi médiának köszönhetően új mozgásforma kapta fel a fejét, ami egyszerű, de nagyszerű, semmilyen eszköz nem kell hozzá, és még az otthonodat sem kell elhagyni érte. Ez a fali pilates.

A pilatesedzést talán nem kell bemutatni senkinek. Olyan mozgásforma, amivel főleg a medence-, has- és hátizomzatot lehet erősíteni. A matracon végezhető mozdulatok Joseph Hubertus Pilates nevéhez köthetők. 

Fali pilates

A klasszikus pilates a TikToknak köszönhetően átköltözött a falhoz, ami remek támasztékként, ugyanakkor ellenállásként is szolgál a gyakorlatok elvégzése során. A lehetőségek megsokszorozódnak, a nyújtási mozdulatokat és az izomerősítést még hatékonyabban tudod véghez vinni. Húzz tiszta zoknit és feszes edzőruhát, most mutatunk pár mozdulatot, ami a teljes testet átmozgatja, és a hajlékonyságon is sokat javít. Mindegyik mozdulatot 30 másodpercig csináld, majd ismételd meg háromszor.

Az ujjatlan trikók réme, az integetőháj - Így szabadulj meg tőle villámgyorsan

Ezzel az öt egyszerű mozdulattal napi négy-öt perc is elég, hogy formába hozd a felkarodat.

Elolvasom

(Képek forrása: Getty Images Hungary, Youtube)

Ezt is szeretjük