10 étel, ami durva hasi zsírpárnákat okoz! Olyan is van köztük, amit diétásnak gondolsz

Mennyit eszel ezekből egy héten? Lehet, hogy ezért nem fogysz.

Promóció

Nyereményjáték

Nyerj párkapcsolati útikalauzt! A Szexbolondok illemtana című könyvet a szabad szerelem híveinek írták

Nyerj Hírhedt diktátorok asszonyai című, szórakoztató történelmi könyvet!

összesen 2 db játék

Ez is érdekelhet

Sokat beszélsz? Netfüggő vagy? Esetleg mindkettő? Mutatjuk, hogyan alakíthatsz ki csomagot igényeid szerint! (x)

10 évet is fiatalodhatsz ezzel a módszerrel: elképesztő, hogy elég 3-szor megcsinálni (x)

Meseszép, valódi igazgyöngy ékszerek különleges alkalmakra 19 900 forinttól - Ballagásra, diplomaosztóra, esküvőre (x)

Molnár Piroska igazi maffiavezér - Ilyen, amikor féltő és uralkodó férfibőrbe bújik (x)

Színezüst és -arany körömékszerek, különleges mintákkal 4500 forinttól - Gyönyörű és tartós manikűr 2 perc alatt! (x)

beauty and style

3 perces mindennapi smink: erre lesz időd és energiád reggel »

Átlátszó körmök: ilyet kérj idén nyáron a manikűröstől! »

Jennifer Aniston visszahozta a divatba a kényelmes farmert »

retikül.hu

Top lájkolt cikkek

bmi kalkulátor

nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Azt gondolod, mindent megteszel, diétásan étkezel, mégis mintha rád nőttek volna a kilók? Ha úgy érzed, szinte lehetetlen a fogyás, érdemes újragondolni az étrendedet.

Talán olyan ételeket fogyasztasz, amelyeket diétásnak gondolsz ugyan, mégis inkább csak növelik a zsírraktárakat, ahelyett, hogy apasztanák őket.

Mi okoz hasi hízást?

Az egészségügyi oldalát nem figyelembe véve, szigorúan az étkezés szempontjából a legádázabb ellenségek mindenképpen a finomított szénhidrátok, például a cukor, a fehér liszt vagy a fehér rizs. Ezek a szervezetbe kerülve jóval könnyebben alakulnak zsírrá, mint hosszabb idő alatt lebomló, finomítatlan társaik, és főként a hasra rakódnak.

Ha az étrendedből ki is iktatod ezeket, nem szabad elfelejteni, hogy számtalan ételben szerepelnek adalékanyagként, amelyekre egyáltalán nem is gondolnál.

Hízást okoznak, pedig állítólag diétásak

Ahhoz, hogy valóban olyasmit egyél, ami hasznos, és segíti a fogyást, oda kell figyelned az összetevők listájára. Például a 100%-os gyümölcslé elviekben egészségesnek és diétába illeszkedőnek hangzik, gyakorlatilag a benne található rengeteg gyümölcscukor mellett a legtöbb még pluszban hozzáadott cukrot is tartalmaz. Hasonló a helyzet még jó néhány étellel sajnos, amelyeket mindig javasolnak a diétázóknak, miközben inkább tiltani kellene őket.

Lapozd át képgalériánkat, hogy megtudd, melyik az a tíz élelmiszer, amely ahelyett, hogy segítené a fogyásod, csak újabb zsírrétegeket pakol rád, főleg hasi tájékon!