Már kora reggel beindul a fogyás, ha megfogadod ezt a 3 betartható tanácsot
Kezdd el te is mihamarabb reggelente a fogyókúrád!

Nyereményjáték

Nyerj páros belépőt Dr. Buda László: Testünk jelzései című előadására, a márciusi Femina Klubra! (x)

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Prostitúcióra kényszerült a fiatal anyuka - Szívszorító, mit kell átélniük az iráni nőknek (x)

22 évesnek néz ki, valójában 44 - Az Anamé Program gyakorlatai megváltoztatták az életét (x)

Mit jelez a rendszertelen menstruáció? Elmondjuk, mikor érdemes orvoshoz fordulni (x)

Amikor a PMS megkeseríti az életed: nálad is ennyire szörnyű? - Eszter története (x)

beauty and style

Nem tudod feltenni a műszempillát? A szépségszakértő megmutatja a trükköt »

A világ legszebb vékony ajkú női: nemcsak a telt száj lehet szexi »

Kanálba tette a rúzst, és megolvasztotta - Zseniális ötlet régi sminkkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ahhoz, hogy mihamarabb elinduljon a fogyásod nap nap után, az anyagcserédet kell mihamarabb aktív üzemmódra állítanod. Cikkünkben ehhez találsz most néhány jó tanácsot.

Ráadásul segítségükkel több fronton is arra késztetheted a tested, hogy kezdjen el szaporán zsírt égetni.

Vízivás ébredés után

Az első dolog, amit ébredés után magadhoz veszel, az egy nagy pohár víz legyen. Ettől ugyanis a sejtjeid táncot járnak majd örömükben, és azonnal megkezdik működésüket. Hogy miért történik mindez? Mert a megfelelő mennyiségű folyadékfogyasztás segíti a veseműködést. Vesénk - a máj mellett - szerepet játszik a szervezet méregtelenítő folyamataiban.

Vízre minden egyes kis porcikádnak szüksége van ahhoz, hogy jól működhessen, ahogy az anyagcsere-folyamatoknak is. Ezért is van az, hogy ha nem iszol eleget, ami nők esetében napi két liter szénsavmentes vizet jelent, akkor székrekedéssel kell szembenézned, a fejfájás, illetve a dehidratáció egyéb kellemetlen tünetei mellett.

Rostban gazdag reggeli

Ha nem vagy reggelente farkaséhes, akkor a pohár víz elfogyasztása után figyelj arra, hogy körülbelül fél óra teljen el, mire hozzálátsz a reggelidhez.

Ezzel hagysz ugyanis időt a testednek, hogy valóban fel tudja venni a vizet, és az eljusson a szükséges helyekre anélkül, hogy az emésztés lekötné a szervezet energiáit. Reggeliig fel tudsz öltözni, fel tudod tenni a sminket, vagy akár mozoghatsz is 20-30 percet.

Fogyj akár 3x többet, mint csak diétával!

Az XL-S Medical természetes, klinikailag tesztelt hatóanyaga képes megkötni a napi zsírbevitel akár 28%-át, így naponta 3x2 alkalommal szedve akár 3x többet fogyhatsz, mint csak diétával.

Keresd a patikákban! 

A reggeliddel tovább pörgetheted az anyagcserédet, ha rostban gazdag opciót választasz. Vagyis jöhetnek a gyümölcsös turmixok, zabkorpával, zabpehellyel dúsítva, a lenmaggal, dióval gazdagított zabkása, a gyümölcstál joghurttal, vagy egy zöldségekkel jó alaposan megrakott, teljes kiőrlésű lisztből készült, kisebb szendvics.

A rostok segítenek áthaladni a gyomor-bélrendszeren azoknak az anyagoknak is, amelyeket a szervezeted nem tudott felszívni, ezért csak ott csücsülnek a belek falán, akadályozva az emésztési folyamatokat.

Mozgasd át magad!

A reggel végzett mozgással energikusabb leszel a nap további részében, mint ha délután vagy este mozognál csak, hiszen sokkal frissebb, pihentebb az izomzatod, aktívabban tud dolgozni. Ha másra nincs is időd minden reggel, egy negyedórás jógát vagy egy félórás futást iktass be, de az is jó megoldás, ha gyalog vagy biciklivel mész be a munkahelyedre. A lényeg, hogy történjen fizikai aktivitás, ne ülj egész nap, hogy ezzel is segíthesd egészséges szinten tartani a vérnyomásodat, a pulzusszámodat és az anyagcserédet.

Blog.hu ajánló