Úszógumi helyett feszes hasfal és karcsú derék: ezt az egy dolgot kell tenned hozzá
Ha elhatározod, hogy követed a tanácsot, karcsúbb leszel.

Ez is érdekelhet

Azért dolgozom, hogy a Tiliána legyen a vendégek kedvenc szállodája (x)

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

Az orvos nem hitt a szemének (x)

beauty and style

A legszebb kézitáskák árral, lelőhellyel: a 80-as évek kedvenc táskafazonja a legdivatosabb idén »

Zsírégető, immunerősítő ital, ha nem vagy oda a teákért: pörgeti az anyagcseréd, és feltölt C-vitaminnal »

Gyönyörű esküvői ruhák talpig csipkéből: lélegzetelállítóan nőiesek »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem árulunk zsákbamacskát, ami nélkül nem lesz feszes hasfal és karcsú derék, az a rendszeres mozgás. Ha csak diétázol, az még csak fél siker. De mielőtt becsuknád a cikket, hadd áruljuk el, ezt korántsem olyan nehéz átültetni a gyakorlatba, mint hinnéd.

Hogyan csináld?

Először is gondold végig, hogy melyek azok a mozgásformák, amelyeket szeretsz. Ez lehet séta, kirándulás, futás, biciklizés, úszás, súlyzós edzés, aerobik, görkorcsolyázás, tánc vagy bármilyen csoportos labdajáték. A lényeg, hogy érdekeljen, és hogy szeresd. Ha még nem igazán tudod, mi is az, ami hozzád közel áll, akkor igyekezz minél több dolgot kipróbálni.

A lényeg, hogy minden nap - heti egy nap pihenőnappal - mozogj eleget. Nem véletlenül nem sportot írtunk, hanem mozgást, hiszen nem kell minden egyes alkalommal a kimerültségig hajtanod magad, sőt, az elején ezt nem is javasoljuk.

Az elején inkább a rendszeresség megszokására figyelj. És miután az életed természetes része lesz a mozgás, akkor tovább fokozhatod, és az intenzitás, a teljesítmény növelésével további kihívások elé állíthatod magad.

Hogyan rendszeresítsd?

Napi 15-30 perces sétát biztosan te is be tudsz iktatni a hétköznapjaidba. Ha másképp nem megy, akkor munkába menet szállj le egy-két megállóval korábban, ha tömegközlekedve jársz be dolgozni, és inkább gyalogolj ezen az utolsó szakaszon. A kényelmes lábbelire figyelj, ha a munkádhoz elengedhetetlen egy formális cipő, akkor húzz a lábadra futócipőt, sétálj be, és csak bent vedd fel a csinos lábbelit.

Fogyj akár 3x többet, mint csak diétával!

Az XL-S Medical természetes, klinikailag tesztelt hatóanyaga képes megkötni a napi zsírbevitel akár 28%-át, így naponta 3x2 alkalommal szedve akár 3x többet fogyhatsz, mint csak diétával.

Keresd a patikákban! 

Ha biciklire tudsz váltani, akkor mindenképpen tedd meg. És máris kipipáltad a napi kötelező mozgást, ami hamarosan már hiányozni fog, ha elmarad. Emellett figyelj arra, hogy legyen hetente legalább három nap, amikor intenzívebben is megdolgoztatod magad. Ilyenkor válts át sportruhára, és egy alapos bemelegítés után vesd bele magad szeretett sportodba.

Ezt is szeretjük