9 étel, amit akkor is ehetsz, ha állandóan éhes vagy: leszedik a zsírt
Ha non-stop késztetést érzel a falatozásra, édességek helyett csemegézz a következő, alakbarát alternatívákból!

fel avokado
Ez is érdekelhet

Fürdőzés még nem volt ilyen izgalmas: Élvezd a nyarat Bükfürdőn! (x)

Operagála - egy romantikus este Vittorio Grigolo sztártenorral (x)

Debrecenben beindult a Nyár! Trópusi kalandok az Aquaticumban (x)

beauty and style

Sokan nem tudják, de a száj is leéghet: szuper fényvédős ajakápolókat ajánlunk »

A kendő nyáron is jól jön: gyönyörű frizurát készíthetsz vele 2 perc alatt »

Házi hűsítő krém napégésre: természetes és egyből leviszi a gyulladást »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hiszed vagy sem, a nassolás éppoly fontos része a fogyókúrának, mint a reggeli és az ebéd. Elvégre a megfelelően betervezett köztes étkezések rendszerességet hoznak a mindennapjaidba, segítenek stabilizálni a vércukorszintet, hogy a délután közepére se kopogjon a szemed az éhségtől.

Persze nem mindegy, mit értesz nassolnivaló alatt: mondanunk sem kell, a fehér cukor és fehér liszt hozzáadásával készült pékáruk, a tábla csokoládéval egyetemben tiltólistások, ugyanakkor az sem igaz, hogy ezután kizárólag száraz zabsüteményen kell tengődnöd.

Rost- és fehérjedús nasi

A rostokban bővelkedő élelmiszerek legnagyobb előnye, hogy lassan, elnyújtva fejtik ki hatásukat, ezáltal megakadályozzák a vércukorszint súlyos kilengéseit, ráadásul hosszan laktatnak. Ugyanakkor nemcsak rostokra, de fehérjékre is szükség van, ami kellő energiát biztosít, felpörgeti az anyagcseréd, ha pedig előző nap edzettél, segíti az izmok regenerálódását. Mutatunk pár rost- és fehérjedús nassolnivalót, ami az 500 kalóriát sem éri el, és a nap bármely részében fogyaszthatod.

Képek: Getty Images Hungary, Pixabay.

Ezt is szeretjük