Eszméletlenül megdolgoztatják a hasizmot, de megéri: 8 jógapóz a lapos hasért
A jóga nemcsak nyugtat, erősít is.

joga-no
Ez is érdekelhet

3 ok, hogy miért legyen úti célod Hajdúszoboszló (x)

Családi programajánló: irány a Tereza, irány Mexikó! (x)

Márciustól még több kedvezmény vár: csak a PIN-kódod kell hozzá (x)

Fedezd fel a gőzállomást, mellyel a vasalás gyorsabb, mint valaha! (x)

beauty and style

Ettől olyan feszes Naomi Campbell teste: 48 évesen ilyen keményen edz »

5 nőies frizura, aminek nem árt a tavaszi eső: egy kis víz nem tesz kárt bennük »

Jön a tavasz legvidámabb trendje: így viseld a színes harisnyát »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A jóga egy olyan mozgásforma, mely egyszerre nyugtatja le a testet és a szellemet, miközben kíméletesen edzi az izmokat is. 

Sokan gondolják, hogy, mivel a jóga legtöbb ága lassú, kitartott mozdulatokból áll, nem tud olyan hatékonyan erősíteni és zsírt égetni, mint más mozgásformák, de ez nem igaz. Nem véletlen, hogy egyre több jógagyakorlat, mint amilyen a népszerű deszka is, talál utat a saját testsúlyos erősítő edzések repertoárjába.

Hasizom-erősítő jógagyakorlatok

Az alábbi hasizom-erősítő gyakorlatok egytől egyig komolyan megmozgatják a törzs izmait. Akár egymás után végezve, akár egyenként kipróbálva jó edzést biztosítanak, és heti háromszor-négyszer elvégezve őket pár hét alatt látható is lesz az eredmény.

A képek forrása: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük