Dögös fenék és gyors anyagcsere egyetlen gyakorlattól: ezt és így csináld!
Egyetlen könnyű gyakorlat, amely hatékonyan formál!

Nyereményjáték

Nyerj szórakoztató, képes útikönyvet, és ismerd meg a világ csodáit! (x)

Nyerj Hollóházi Porcelán fülbevalót Adrienne Feller mini luxuskozmetikumokkal! (x)

Nyerj szerelemsegítő nyakláncot Valentin-napra! Bevonzza életedbe az igaz szerelmet (x)

összesen 3 db játék
Ez is érdekelhet

Hódunyhával betakart mesebeli tájak, ahol mégis szikrázó a napsütés: mesefalucskákat is rejt (x)

Ez történik a testünkben köhögéskor - Rengeteg minden állhat a háttérben (x)

Ebben a hotelben az ételt a szántóföldről rakják az asztalra - Magyar hely, ha fontos az egészséged (x)

V-nyakú ruhához tilos felvenni: mutatjuk, melyik dekoltázshoz milyen nyaklánc illik

beauty and style

Megdöbbentő a hasonlóság a két hercegné között: Katalin és Mária stílusa szinte ugyanaz »

12 modell, aki elmúlt 40, és visszatért a kifutóra: a 20 éveseket is lepipálják »

3 haslapító módszer, amihez csak egy törölközőre és néhány szabad percre lesz szükséged »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az elmúlt években a fenék átvette az uralmat - már ami a fitnesz világát illeti. Kerek, feszes, izmos, formás popsira vágyik mindenki.

Vannak kőkemény gyakorlatok, amelyek segítik ezt a kívánt állapotot elérni, és van egy olyan is, amely kíméletes, már-már pihentető, és szuper hatásai közt a gyorsabb anyagcsere is szerepel. Ez pedig nem más, mint a jógából ismert híd.

Jógahíd a feszes fenékért

Feküdj le egy, a hátadnak kényelmes felületre - például jógamatracra vagy polifoamra. A két karodat kinyújtva helyezd el a tested mellett. Csípőszélességű terpeszben hajlítsd be a lábaidat a képen is látható módon, majd csípőből, belégzéssel kísérve, emeld ki magad.

A csípődet próbáld a lehető legmagasabbra emelni, ügyelve arra, hogy a hátadat és válladat a talajon tartsd. Ehhez segítséget nyújt, ha közben a kezeidet összekulcsolod a tested alatt. A póz kitartása közben lélegezz egyenletesen, lehetőleg hasból. 30 másodpercig tartsd ki a pózt, ezután lassan tedd le a csípődet, majd 10 másodpercnyi pihenő után ismételd a gyakorlatot.

Kiegészítheted a pózt mélyizomgyakorlattal is: ehhez ne a maximum magasságig emeld ki a csípődet, hanem annál kicsit lejjebb, majd apró mozdulatokkal emeld fel a maximumig, és engedd vissza. 3x30-as sorozatban végezd, csak ezután tedd le a csípőd a földre!

A híd jótékony hatásai

  • A fenék mellett a comb, a csípő és a hát izmait is edzi.
  • Segíti a máj működését, így fokozza az anyagcserét, főként a zsírok emésztésének folyamatát.
  • A medencét megfelelő helyzetbe állítja - ezzel is optikailag kerekítve, nőiesebbé téve a feneket.
  • Fokozza a vörösvérsejtek termelődését, a vér frissebbé válik.
  • Oldja a nyak és a hát feszültségét, fájdalomcsillapító hatású ezeken a területeken.
  • Feszültségoldó hatással is bír, így érdemes este végezned a gyakorlatot - megnyugtat és ellazít.
Blog.hu ajánló