Javítja a tartást, erősíti a hátizmokat: 10 pilatesgyakorlat otthonra, ami csodát tesz a testtel
A pilatesgyakorlatok javítják a gerinc állapotát, erősítik a hátizmokat.

plank hátra rúgás
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A sok ülés és a helytelen testtartás egyoldalúan terheli meg a hátat, ennek következtében egyes izmok elgyengülhetnek, és hátfájás is jelentkezhet. A fájdalmak megelőzésére a változatos mozgás jelenthetne gyógyírt, mely otthonról is végezhető.

A megfelelő mozgásformák jól átmozgatnak, megnyújtják és erősítik a hátizmokat, miközben az ízületeket is kímélik. Nyárra garantáltan formába lendít, ha heti néhány alkalommal betervezel egy fél-egy órás mozgást, erre remek alternatívát jelent a pilates.

Pilatesgyakorlatok otthon

A pilates javítja a tartást, az állóképességet, a rugalmasságot és az egyensúlyérzéket is. A gyakorlatok összhangba hozzák a légzést, a mozdulatokat, és felszerelés nélkül is végezhetők, ezért otthonra is ideális sport.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük