Javítja a tartást, erősíti a hátizmokat: 10 pilatesgyakorlat otthonra, ami csodát tesz a testtel
A pilatesgyakorlatok javítják a gerinc állapotát, erősítik a hátizmokat.

plank hátra rúgás
Ez is érdekelhet

Szárazak a kezeid a sok kézmosástól? Ne aggódj, jó kezekben vagy! (x)

Az autista Robika javulni kezdett (x)

Szabadtéri környezetben több mint 100 világmárka újra vár a Premier Outletben! (x)

beauty and style

Elegáns, nőies szettek fehér nadrággal: mindennel passzol és fiatalos »

15 perces kalóriaégető kardió kezdőknek: jól fogsz mulatni közben »

5 trend, amitől még nőiesebbek a nyári topok: divatos darabok árakkal és lelőhelyekkel »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A sok ülés és a helytelen testtartás egyoldalúan terheli meg a hátat, ennek következtében egyes izmok elgyengülhetnek, és hátfájás is jelentkezhet. A fájdalmak megelőzésére a változatos mozgás jelenthetne gyógyírt, mely otthonról is végezhető.

A megfelelő mozgásformák jól átmozgatnak, megnyújtják és erősítik a hátizmokat, miközben az ízületeket is kímélik. Nyárra garantáltan formába lendít, ha heti néhány alkalommal betervezel egy fél-egy órás mozgást, erre remek alternatívát jelent a pilates.

Pilatesgyakorlatok otthon

A pilates javítja a tartást, az állóképességet, a rugalmasságot és az egyensúlyérzéket is. A gyakorlatok összhangba hozzák a légzést, a mozdulatokat, és felszerelés nélkül is végezhetők, ezért otthonra is ideális sport.

(Borító- és ajánlókép: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük