Ételek dehidratáció ellen: nem csak a mentes víz frissít fel nyáron
Ha te sem mindig bírsz vízből eleget inni, akár az ételekből is pótolhatod a szükséges folyadékot.

salata-tal
Ez is érdekelhet

Egyre népszerűbb Magyarországon a biztonságos látásjavító lézerkezelés: gyors és fájdalommentes (x)

Óriási hazai kezdeményezés a műanyagmentesség mellett, amit imádni fogsz (x)

beauty and style

Regeneráló, házi arcpakolás almapürével: hidratálja és nyugtatja a bőrt »

A józan ész határait feszegeti a vlogger: teljesen új arcot sminkel magának »

Ezt a trükköt vesd be a cipőfűzővel: megváltozik tőle az egész szetted »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy az egészséges életmód egyik alapköve fenntartani a szervezet megfelelő hidratáltságát. Ehhez a táplálkozástudósok minimum napi két liter víz elfogyasztását javasolják. A nyári, nagy melegben pedig különösen fontos a folyadék pótlása.

Sajnos ez a mennyiség nem mindig csúszik le egykönnyen, pedig nagyon sok egészségügyi előnnyel jár a hidratáltság. Serkenti az agyműködést, helyreállítja a vérnyomást és a pulzust, szépíti a bőrt, jót tesz a gyomor és a belek működésének is.

Ételek dehidratáció ellen

Az ivóvíz mellett a folyadékpótlás akár élelmiszerek útján is történhet. Néhány zöldség és gyümölcs különösen magas víztartalma miatt segít helyreállítani a test vízháztartását. Mutatunk néhány receptötletet, ahogy felhasználhatod őket.

Ezt is szeretjük