8 egészséges és finom nassolnivaló: laktatnak, stabilizálják a vércukorszintet, segítik a fogyást
Ízletes és egészséges harapnivalók, jól működő ételtársítások, amik feltöltenek energiával és jóllakatnak két főétkezés között.

GettyImages-478743976
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

Az ember általában nehezen bírja ki a napot nassolás nélkül, a főétkezések között rendre megéhezik. Sokan pedig kifejezetten úgy próbálják összeállítani az étrendjüket, hogy többször egyenek kevesebbet. Az adag mérete mellett viszont az sem lényegtelen, hogy mi kerül a tányérra. 

Amennyiben két nagyobb étkezés között a vércukorszintet villámgyorsan megemelő, kevéssé laktató falatokhoz nyúlsz, számíthatsz rá, hogy hamarosan újra éhes leszel, annak ellenére, hogy könnyen lehet, hogy egyébként tetemes kalóriamennyiséget vettél magadhoz. 

Egészséges nassolnivalók a kisétkezésekre

A szénhidrátanyagcsere-zavarral élőknek különösen oda kell figyelniük az étkezéseik összeállítására és ütemezésére, a szénhidrátok típusára, arányára. A jól megválasztott és előnyösen társított csemegék segítenek a vércukorszint stabilizálásában, táplálóak, gondoskodnak a jóllakásodról, segítenek az optimális testsúly elérésében, megőrzésében. 

(Képek forrása: Getty Images Hungary.)

Ezt is szeretjük