Mit egyen a gyerek, ha sportol? Ezekben van az, amire szervezetének szüksége van
Az erőnléthez, az izmok fejlődéséhez fontos tápanyagok forrásai ezek az ételek.

kosarcsapat
Ez is érdekelhet

10 ok, hogy miért Máltán tanulj angolul (x)

Le az impulzusvásárlással! Válts át online-ra (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

beauty and style

Az ásványvíz, vagy a csapvíz fogyasztása tesz jobbat a bőrnek? 7 napig teszteltük, van-e különbség közöttük »

Ezért a hátsóért rajong a fél internet: a 26 éves fitneszmodellnek eszméletlen alakja van »

Az 51 éves Christy Turlington nem kér a Photoshopból: így is gyönyörű »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mozgás nagyon fontos az egészséges életmódhoz, és ezt már gyerekkorban érdemes megtanítani, valamint lehetőséget biztosítani a sportra. Ha azonban megvan a választott sportág, a gyerek étrendje sem maradhat érintetlenül.

Mivel sportol, szervezete számára még fontosabbá válik a szükséges tápanyagok bevitele. Hogy mire van szüksége aktív, sokat mozgó emberkeként? Sok magnéziumra, káliumra, kalciumra és fehérjére mindenképpen, de vasra és omega-3-ra is. 

A magnézium segít az izmok ellazulásában sport után, és segíti azok regenerálódását. A kálium az izom-összehúzódásokat segíti, jó a szívnek, illetve a sport közbeni fizikai kitartást is emeli. Kalciumra az erős csontokért és azok fejlődése okán van szükség. A fehérje az izmok építésében, a vas pedig a szervezet optimális oxigénellátásában és az ízületek megfelelő működésében is fontos. Utóbbiaknak van szüksége omega-3-ra is.

Ezt is szeretjük