Mit egyen a gyerek, ha sportol? Ezekben van az, amire szervezetének szüksége van
Az erőnléthez, az izmok fejlődéséhez fontos tápanyagok forrásai ezek az ételek.

kosarcsapat
Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Nőies bokacsizmák 10 ezer forint alatt: ezek a legsikkesebb fazonok idén ősszel »

Így soha nem ismernél rá a 47 éves, szexi szupermodellre: Heidi Klum az átváltozások mestere »

Most így a legszebb az ombre: csodás színátmenetek a hajba, melyek feldobják a sötét tincseket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mozgás nagyon fontos az egészséges életmódhoz, és ezt már gyerekkorban érdemes megtanítani, valamint lehetőséget biztosítani a sportra. Ha azonban megvan a választott sportág, a gyerek étrendje sem maradhat érintetlenül.

Mivel sportol, szervezete számára még fontosabbá válik a szükséges tápanyagok bevitele. Hogy mire van szüksége aktív, sokat mozgó emberkeként? Sok magnéziumra, káliumra, kalciumra és fehérjére mindenképpen, de vasra és omega-3-ra is. 

A magnézium segít az izmok ellazulásában sport után, és segíti azok regenerálódását. A kálium az izom-összehúzódásokat segíti, jó a szívnek, illetve a sport közbeni fizikai kitartást is emeli. Kalciumra az erős csontokért és azok fejlődése okán van szükség. A fehérje az izmok építésében, a vas pedig a szervezet optimális oxigénellátásában és az ízületek megfelelő működésében is fontos. Utóbbiaknak van szüksége omega-3-ra is.

Ezt is szeretjük