Mit egyen a gyerek, ha sportol? Ezekben van az, amire szervezetének szüksége van
Az erőnléthez, az izmok fejlődéséhez fontos tápanyagok forrásai ezek az ételek.

kosarcsapat
Ez is érdekelhet

Letti története megmutatja, hogy a reménytelen helyzetből is van kiút (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Színésznők, akiket az egész ország imád (x)

Egyedülálló szolgáltatásokat kínáló, újépítésű lakások a XIII. kerületben: Idén extra kedvezménnyel! (x)

Tudod már, hol egyél október 8. és 13. között?

beauty and style

Arcfiatalítás szike nélkül: mintha retusálná a bőrt a lézeres arckezelés »

A kockás szoknya a szezon nagybetűs kedvence: bitang jól variálható, és mindig stílusos »

Ashley Benson új bob frizurája hozza az ősz hangulatát: érdemes lemásolni »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mozgás nagyon fontos az egészséges életmódhoz, és ezt már gyerekkorban érdemes megtanítani, valamint lehetőséget biztosítani a sportra. Ha azonban megvan a választott sportág, a gyerek étrendje sem maradhat érintetlenül.

Mivel sportol, szervezete számára még fontosabbá válik a szükséges tápanyagok bevitele. Hogy mire van szüksége aktív, sokat mozgó emberkeként? Sok magnéziumra, káliumra, kalciumra és fehérjére mindenképpen, de vasra és omega-3-ra is. 

A magnézium segít az izmok ellazulásában sport után, és segíti azok regenerálódását. A kálium az izom-összehúzódásokat segíti, jó a szívnek, illetve a sport közbeni fizikai kitartást is emeli. Kalciumra az erős csontokért és azok fejlődése okán van szükség. A fehérje az izmok építésében, a vas pedig a szervezet optimális oxigénellátásában és az ízületek megfelelő működésében is fontos. Utóbbiaknak van szüksége omega-3-ra is.

Ezt is szeretjük