Több mint 15 kiló súlyfelesleged van? Folyamatosan fogyni fogsz ettől a 4 mozgástól
Eleinte kerüld a megterhelő mozgást, válaszd inkább ezeket!

nagykep?cikkid=158657&kep=nordic walking-lead
beauty and style
Top olvasott cikkek

Szeretnél fogyni, de tartasz attól, hogy a futás tönkreteszi az ízületeidet? Jelentős túlsúllyal - tehát legalább 10-15 kiló - rendelkezők körében gyakran felmerül ez a jogos aggodalom. Ha még a fogyókúrád elején tartasz, és nem sportolsz rendszeresen, egy megerőltető mozgásforma nem csupán izomlázat okoz, de az ízületeidet is komolyan megterhelheti. A lényeg mindig a fokozatosság: a könnyebb, kevésbé intenzív sportokkal kezdd az életmódváltást, és sohase felejts el bemelegíteni, előzetesen pedig akár egy sportorvosi vizsgálatot is kérhetsz. Az alábbiakban néhány kíméletes mozgásformát találhatsz.Ha pedig a cikk elolvasása után kedvet kaptál a mozgáshoz, nézd meg ingyenesen letölthető edzésterveinket, ahol számtalan edzést találsz, melyet szakemberek és személyi edzők segítségével állítottunk össze.

5 laktató, negatív kalóriás étel

Ha a fogyókúra során rád tör az éhség, akkor ezekből bátran fogyaszthatsz, hiszen szinte semennyi kalóriát nem tartalmaznak. Nézd meg, hogyan használhatod ki őket a diéta során maximálisan!

Ezt is szeretjük