Rendbe teszi a vércukorszintet, csökkenti az étvágyat: 8 étel, amiből egyél sokat
A króm az egyik legfontosabb mikrotápanyag az ember étrendjében.

gyümölcs-zöldség
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A króm egy fontos mikrotápanyag a fogyókúrában, mert az inzulinnal együtt részt vesz a szénhidrátok felhasználásában. Bevitele segít kiegyenlíteni a vércukorszintet, csökkenti az étvágyat, a fogyás miatti izomvesztést és az inzulinrezisztenciát. 

Az emberi test nem tud krómot előállítani, így azt mindenképpen ételeken keresztül kell a szervezetbe juttatni, de nem kell belőle kifejezetten sok, sőt már egészen kevés is elég, hogy a szervezet megfelelően működjön. A hiánya azonban összefüggésben áll az elhízással.

Krómban gazdag ételek

Króm sok ételben található, azonban a legtöbben kevesebb mint 2 mikrogramm mennyiségben. Attól is függ a króm mennyisége, hogyan állították elő az ételt. Azonban van néhány étel, ami annyi krómot tartalmaz, hogy könnyű belőle magadhoz venni a napi ajánlott 25-30 mikrogrammos adagot. Ezekből gyűjtöttünk össze egy listát.

A képek forrása: Getty Images.

Találd meg a saját utadat!

A növényi alapú táplálkozás egészséges, természetes és fenntartható. Ha tudatosan táplálkozol, mert fontos számodra a testi-lelki harmónia, a többi élőlény és a holnap; ha hiszel benne, hogy békében kell élned a környezettel, és hogy az vagy, amit megeszel; ha meg akarod őrizni a Földet a mai és a jövendő generációk számára úgy, ahogyan te kaptad az elődöktől, akkor a Flora útja a te utad.

Promóció

Ezt is szeretjük