10 kiló mínusz júliusra a Simmons-diétával
Folyamatos fogyás éhezés nélkül
A teljes kiőrlésű ételek és a sok zöldség segítik a fogyást.

Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Csodát tesz a bőrrel a rozmaringolaj, ha így használod: élénkíti a bőrt és csökkenti a ráncokat »

Jobban feszesíti a nyakat, mint a krémek: pár perces arctorna toka ellen »

Divatos dzsekik hideg napokra, 15 ezer forint alatt: vagány, meleg, mégis nőies fazonok a kínálatból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha a fogyni vágyók azon táborát gyarapítod, akiknek nem a szigorúan, pontról pontra meghatározott étrend jelent segítséget, akkor Richard Simmons módszerét érdemes kipróbálnod.

Az egykor túlsúlyos kamasz autodidakta módon szabadult meg a plusz kilóktól, később konditermet nyitott Los Angelesben, és szeretett volna másoknak is segítséget nyújtani a fogyáshoz.

Szabadulj meg a túlsúlytól Simmons-módszerrel

Richard Simmons módszere nem egy stabil, általános rendszer, sokkal inkább keret, amely a súlyvesztéshez szükséges fő szabályokat és útmutatásokat tartalmazza. Folyamatos - heti egy-két kilogramm - fogyást ígér, így a júliusi strandszezonra akár már tíz kiló mínuszban lehetsz.

1200 kalóriás diéta

A bevitt kalóriákat érdemes számolnod, mivel a Simmons-módszer napi 1200 kalória energiabevitelt ír elő. Fontos, hogy minél több - legalább napi öt adag - friss zöldséget, gyümölcsöt fogyassz. A fehér liszttel készült pékáruk és tésztafélék helyett válaszd a teljes kiőrlésű változatokat. Hogy a rostban gazdag ételek segítsenek is az emésztésserkentésben, fontos, hogy legalább napi másfél-két liter folyadékot elfogyassz. Mindezeken kívül pedig napi két adag élőflórás tejtermék - például natúr joghurt, kefir - fogyasztását is javasolja Simmons.

Mindennapos mozgás

Az étrendhez hasonlóan a sporttal kapcsolatban sem ad szigorú útmutatást a módszer. Egyedül azt tartja fontosnak, hogy a mindennapok részévé váljon a mozgás. Igyekezz tehát hétfőtől vasárnapig minden 24 órából elkülöníteni egy kevés - legalább 30 percnyi - időt a mozgás számára. Ha nincs időd konditerembe járni vagy este futni, választhatod a kerékpáros közlekedést. A lényeg, hogy ne a kifogásokat keresd, hanem valamilyen - számodra örömet jelentő - mozgásformát próbálj beilleszteni az életedbe.

Motiváció

Természetesen minden fejben dől el: amennyiben nem vagy kellőképpen motivált a fogyásra, és a kiskapukat keresed, nem kell csodálkoznod azon, ha nem indul be a súlyvesztés. Az életmódváltással kapcsolatos pozitív gondolatok, a pontosan meghatározott cél segít abban, hogy próbálkozásaidat ezúttal siker koronázza.

Hogyan győzd le a saját korlátaidat? Early bird akció november 6-ig!

A november 16-i Femina Klub esten Szily Nóra vendége ezúttal Alföldi Róbert lesz, akivel segítenek megfejteni, hogy milyen tényezők állhatnak a siker útjában, hogyan boldoguljunk a kritikákkal és az esetleges kudarccal, és milyen technikákkal hozzuk ki a legjobbat önmagunkból.

Pontos részletek az estről itt olvashatók.

Jegyek early bird áron 3 990 Ft helyett, most csak 2 990 Ft-ért, csak november 6-ig kaphatók!

Időpont: 2020. november 16. 18 óra
Helyszín: József Attila Színház

Promóció

Mintaétrend

1. nap

Reggeli: egy adag rántotta paradicsommal, teljes kiőrlésű pirítóssal.
Tízórai: egy pohár élőflórás kefir korpás keksszel.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell barna rizzsel, uborkasalátával
Uzsonna: egy élőflórás natúr joghurt almával.
Vacsora: 10 dkg tengeri hal párolt zöldséggel.

2. nap

Reggeli: egy adag epres gyümölcsturmix.
Tízórai: egy marék cseresznye, pár szelet puffasztott búza.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell, bulgurral.
Uzsonna: egy pohár élőflórás joghurt, egy körte.
Vacsora: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, padlizsánkrémmel.

3. nap

Reggeli: két lágytojás, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, pár szelet uborka.
Tízórai: egy tejeskávé, korpás keksszel.
Ebéd: egy adag rakott cukkini.
Uzsonna: egy reszelt alma fahéjjal megszórva.
Vacsora: egy bögre mozzarellás paradicsomsaláta.
 

Ezt is szeretjük