Csodás hasizmot csinál és megszünteti a hátfájást ez a 8 gyakorlat - Csak napi 10 perc!
Az egész testedet erősítheted és formálhatod ezekkel a gyakorlatokkal.

plank-alkar-labemeles
Ez is érdekelhet

Az élet és szerelem diadala - egy rendkívüli, igaz történet Párizsból (x)

Mozdony Matiné, a mozdonyok fesztiválja (x)

TOGETHER We Recycle – Együtt a környezetért (x)

beauty and style

Vörös hajú szépség Boris Becker lánya: a 19 éves modell egzotikus vonásokat örökölt »

Zsírégető, anyagcserepörgető edzés: nem csak a testedet veszi célba »

Ennél nevetségesebb táskát rég láttunk: mégis mi fér el benne? »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Gyermekkorunk testnevelésóráin még a felülést, a lábemeléseket és a fekvőtámaszt végeztük jó sokszor, mára azonban kiderült, hogy has-, illetve törzsizom-erősítés céljára van ezeknél hatásosabb és sérülések szempontjából biztonságosabb gyakorlat is.

A deszkatartással és különböző változataival eszköz nélkül fejleszthető az izomzat, és égethető a zsír, ráadásul bárhol elvégezhetők, elég pár négyzetméternyi tér hozzá.

Így végezd a plankot!

Ha próbáltad már a planket, tudod, hogy 30 másodperc sokkal hosszabb, mint amilyennek eddigi életedben gondoltad. Ezeknek az izometrikus gyakorlatoknak a lényege ugyanis, hogy hosszan kell kitartani őket, persze, nem a végtelenségig. Egy percnél tovább nem érdemes tartani egy statikus pózt, ennél fontosabb, hogy hibátlanul végezd, például ne essen be a derekad, ellenkező esetben többet ártasz, mint használsz.

A plank egyébként nem Szent Grál, valójában a jógában már emberemlékezet óta ismertek ezek a gyakorlatok, de tény, hogy nagyon hatékony, és viszonylag rövid időn belül látható-érezhető eredményt érhetsz el vele. Az alábbi képeken megmutatjuk, hogyan végezd helyesen néhány változatát. Tartsd ki a pózokat 30 másodpercig, majd lassan emeld az időt 60 másodpercre, és érezd, ahogy dogoznak a hátizmok, a hasizom, a végtagok izmai, a fenék!

Kép: Getty Images Hungary.

Ezt is szeretjük