5 ezer forint, csodásan formálja az alakot, és leégeti a zsírt: 6 gyakorlat pilatesgyűrűvel
Tedd feszessé a tested izmait a pilatesgyűrű segítségével.

GettyImages-916474944
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A pilates egy komplett mozgásforma, ami amellett, hogy javítja a testtartást és a kondíciót, brutálisan megdolgoztatja a mélyizmokat, csodásan formálja az alakot, és a zsírt is égeti. Közben nem kell hozzá ugrálni vagy különböző edzőtermi gépeket használni. Nem véletlen, hogy a sztárok körében is nagy népszerűségnek örvend, Cameron Diaz és Kate Hundson színésznők is erre a mozgásformára esküsznek.

A pilatesgyakorlatok során rövid időn belül feszesebbek lesznek az egyes testrészeid, a combod, a hasad, a csípőd és a feneked is látványos átalakuláson megy át. Ezt a hatást még intenzívebbé teheted a pilatesgyűrű segítségével.

Intenzív gyakorlatok pilatesgyűrűvel

Ahhoz, hogy át tudd mozgatni a tested, és intenzívebben feszesíthesd a mélyizmaidat, szükséged lehet egy pilatesgyűrűre, ami az utóbbi időben nagy népszerűségre tett szert. A varázsgyűrűnek is nevezett fitneszkiegészítő hatékonysága abban rejlik, hogy nagyfokú ellenállást képez, így nagyobb erőkifejtésre lesz szükség a mélyizmok intenzívebb megdolgoztatásához. 

GettyImages-120750859

A pehelykönnyű, rugalmas eszközzel a testtartásod rövidesen javulni fog, emellett a mélyizmokat, legfőképp a felsőtest izmait, a kar- és mellizmokat, de a láb- és combizmokat is megdolgoztathatod vele. Mindezt csupán 5000 forintért.

A cikk az ajánló után folytatódik

1. gyakorlat

A rugalmas gumiból készült gyűrű habszivacs fogantyúi erős markolást tesznek lehetővé, így akár nagyobb kihívást jelentő pozitúrákat is fel tudsz venni. Feküdj hanyatt, hajlítsd be a térdedet, majd a gyűrűt helyezd a képen látható módon a belső combjaidhoz, és végezz egy percig nyitó-, zárómozdulatokat, miközben be- és kilégzel. 

GettyImages-513947066

2. gyakorlat

Maradj hanyatt fekve, a kezedet tedd tarkóra, kicsit emeld meg a fejed, a lábaid legyenek párhuzamosan egymás mellett, és nyújtsd fel teljesen őket. A gyűrűt fogd közre a lábfejeddel, majd végezz ismételten egy percen keresztül apró nyitó- és zárómozdulatokat.

GettyImages-470360813

3. gyakorlat

Feküdj oldalra, támaszd meg magad az egyik karoddal, a másikat pedig nyújtsd kiegyenesítve a tested felé. A bokádat helyezd a gyűrű markolatára, és végezz egy percig nyitó- és zárómozdulatokat, miközben be- és kilégzel.

GettyImages-508296490

4. gyakorlat

Maradj a talajon, a bal lábadat enyhén hajlítsd be, a jobbat nyújtsd ki, a kezeddel markolj rá a gyűrűre, majd ellentétes oldalon végezd a nyomó mozdulatokat. Fél percig az egyik, fél percig a másik oldalon.

GettyImages-169951557

5. gyakorlat

Nyújtsd ki úgy a lábaidat, hogy nagyjából 30 cm-re legyenek a talajtól, a vállaid ne essenek be, és tartsd a hátad egyenesen, kissé hátra döntve. Fogd a kezedbe a gyűrűt, és egy percen keresztül végezz lassú nyitó- és zárómozdulatokat, miközben egyenletesen lélegzel.

GettyImages-916474944

6. gyakorlat

Helyezkedj el vállszélességű terpeszben, a hátad maradjon egyenes, miközben óvatosan előrehajlasz. A karod a tested meghosszabbítása legyen, majd ahogy csak bírod, nyomd össze a gyűrűt. Végezd egy percig a gyakorlatot. 

GettyImages-1183294569

Edzés vizes palackkal

A tónusos, formás kar elérése nem csak álom, és nem kell hozzá sem súlyzó, sem hosszú, az edzőteremben töltött órák. Elég hozzá egy jó fogással rendelkező vizes palack, és kezdődhet az edzés.

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük