80 kiló felett vagy? 5 zsírfaló mozgás őszre, ami kíméli az ízületeidet
Képek!
Csak mert itt a ballonkabátszezon, nem kell hanyagolnod a sportot.

Ez is érdekelhet

Távolból csukni-nyitni? Hasznos és kényelmes választás az okos tetőablak (x)

A magyar irodalom gyöngyszeme (x)

Teszteld le bőröd állapotát! (x)

Figyelem: neked sem egyenesek a lábujjaid? (x)

Önmagunk és a ruháink illata fontosabb mint gondolnánk (x)

beauty and style

Nyugtatja és ápolja a bőrt, káros anyagok nélkül: házi arckrém levendulával és aloe verával »

Ez a nadrágfazon az idei év nagy trendje: szuperkényelmes, mégis nőies – Árakkal és lelőhelyekkel »

Így lesz a vasalt haj mindig egészséges és gyönyörű: egyszerű aranyszabályok a ragyogó tincsekért »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Hiába szeretnél fogyni, a túlsúly sajnos sok esetben befolyásolja, hogy milyen sportot választhatsz. A rázkódással járó, illetve túl intenzív mozgásformák nem ajánlottak, ha szeretnéd kímélni az ízületeidet. Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány olyat, amelyet akkor is nyugodtan űzhetsz, ha 80 kilogramm felett van a testsúlyod.

Velük fogyj ősszel!

A mozgás mellett a táplálkozásra is fordíts figyelmet! A következő ételek nagyban segítik a fogyást.
Ezt is szeretjük