8 jógapóz petyhüdt combok és lapos fenék ellen - Ha ülőmunkát végzel, különösen fontosak
Nem csupán a hát- és derékfájás írható az ülőmunka számlájára.

joga-ujhold-tartas-cover
Ez is érdekelhet

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra! (x)

Szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél (x)

„Egy gyerek voltam” – vallott Szilágyi Áron (x)

Dobd fel a hétköznapi menüt, készíts citrusos-csípős tengeri sügért! (x)

beauty and style

Romantikus és egyedi esküvői boltívek: el se akartok majd alóla mozdulni »

Hajápolók pára ellen: búcsút mondhatsz az oroszlánsörénynek »

Keringést serkentő japán asahi masszázs: megfiatalítja és ragyogóvá teszi a bőrt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Tény és való, hogy a jóga elsődleges célja nem az alakformálás, sokkal inkább a szellemi és a testi harmónia megteremtése, a rugalmasság megőrzése. Ugyanakkor kár lenne tagadni, hogy rendszeres gyakorlásának kellemes mellékhatása a formásodás, a test izmosabbá és hajlékonyabbá válása.

A legtöbb ászana a törzs izmainak nyújtását, erősítését célozza, ugyanakkor a jóga holisztikus  szemléletéhez hűen ez a mozgásforma lényegében  az egész testre hat.

Fenék- és combizom-erősítés jógával

Összegyűjtöttünk néhány olyan gyakorlatot, mely a fenék- és a combizmokat erősíti, nyújtja, formálja. Fontos, hogy az ászanák végzése közben figyelj a légzésedre is, próbáld összhangba hozni azt a mozgással.

A képek forrása: Getty Images.

Ezt is szeretjük