Hasizomgyakorlatok túlsúlyosoknak: könnyen végezhetőek, de elképesztően hatásosak
Gyakorlatok, amelyek kímélik az ízületeket, mégis fogyasztanak.

GettyImages-638997036
Ez is érdekelhet

Országos Iskolakert-fejlesztési Program: úton egy környezettudatos generáció felé (x)

Bónusz napok a dm-ben: szuper ajánlattal vár kedvenc drogériád (x)

beauty and style

Tartósan kisimítja, páraállóvá és fényessé teszi a frizurát: minden, amit a keratinos hajkiegyenesítésről tudni kell »

Tényleg mindenhez passzol a ballonkabát: nem kell sok hozzá, hogy sikkes legyen »

Aktiválja a kollagéntermelést, segíti a sejtmegújulást: a peptides kezelés regenerálódásra készteti a bőrt »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A túlsúlyosok körében gyakran felmerül a kérdés, milyen mozgásformát válasszanak, hogy megszabaduljanak a pluszkilóktól, és az ízületeiket se terheljék. 

Amennyiben az ember 20-30 kiló felesleggel küzd, nem tanácsos rögtön kardiomozgással kezdenie. Az ilyen gyakorlatok a súlytöbblet miatt az elején hatalmas terhet rónak a térdekre és ízületekre, ezért ezeket - mint például a futást is - eleinte kerülni kell, helyettük az alacsony intenzitású edzésekre érdemes koncentrálni.

Hasizomgyakorlatok túlsúlyosoknak

llyenek például a statikus izometrikus gyakorlatok, melyek olyan kitartott mozdulatok, amik során az izmoknak erőkifejtésre van szükségük, mégsem terhelik meg az ízületeket, és nem tornázzák fel a pulzust, így túlsúlyosok is bátran végezhetik. A hosszan kitartott pózok mellett számos olyan hasizomgyakorlat is létezik, amihez nem kell hasprést végezni, mégis látványosan edzi az izmokat. Variáld őket az alábbiak szerint!

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük