Hasizomgyakorlatok túlsúlyosoknak: könnyen végezhetőek, de elképesztően hatásosak
Gyakorlatok, amelyek kímélik az ízületeket, mégis fogyasztanak.

GettyImages-638997036
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A túlsúlyosok körében gyakran felmerül a kérdés, milyen mozgásformát válasszanak, hogy megszabaduljanak a pluszkilóktól, és az ízületeiket se terheljék. 

Amennyiben az ember 20-30 kiló felesleggel küzd, nem tanácsos rögtön kardiomozgással kezdenie. Az ilyen gyakorlatok a súlytöbblet miatt az elején hatalmas terhet rónak a térdekre és ízületekre, ezért ezeket - mint például a futást is - eleinte kerülni kell, helyettük az alacsony intenzitású edzésekre érdemes koncentrálni.

Hasizomgyakorlatok túlsúlyosoknak

llyenek például a statikus izometrikus gyakorlatok, melyek olyan kitartott mozdulatok, amik során az izmoknak erőkifejtésre van szükségük, mégsem terhelik meg az ízületeket, és nem tornázzák fel a pulzust, így túlsúlyosok is bátran végezhetik. A hosszan kitartott pózok mellett számos olyan hasizomgyakorlat is létezik, amihez nem kell hasprést végezni, mégis látványosan edzi az izmokat. Variáld őket az alábbiak szerint!

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük