125 kilóról indult, most kevesebb, mint 70: elmondjuk, hogyan fogyasztja a szénhidrátokat
Ebből a fogyástörténetből bőven van mit tanulni.

casey
Ez is érdekelhet

Európa legnagyobb interaktív vasúti élményparkja (x)

Nyaralj korlátok nélkül! (x)

Szünidei élményhegység - Aktivitás mindenkinek a nyári Magas-Tátrában. (x)

Már ne a barna szószt keressük! - Ismerd meg Németország kulináris különlegességeit! (x)

Ünnepelj együtt a dm-mel! Nagy meglepetéssel készül a napokban a dm – Te se maradj le róla! (x)

beauty and style

Könnyen lelapult a haja, ezért belevágott: csodás frizurát kapott »

Van egy kis tokád? Így tűnhet el sebészkés nélkül »

Pofonegyszerű partismink, ami tágra nyitja a szemeket: nem tudod elrontani »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Casey Viviers középiskolás évei végére érte el élete legmagasabb súlyát, a 125 kilót. A fiatal nő ekkor szembesült csak azzal, hogy lassan alig tud bármit is felvenni. Amikor egy programot azért kellett kihagynia, mert semmi nem ment fel rá, úgy döntött, eljött az idő, hogy változtasson az életén. 

A fiatal nőnek alig egy év alatt sikerült 55 kilótól megszabadulnia, most, 24 évesen pedig igazi bombázó. A megoldást azonban nem a csodaszerek és a divatdiéták jelentették az életében, hanem az étrend és napi rutin átalakítása.

Casey fogyástörténete

A legnagyobb különbséget a táplálkozás, azon belül is a szénhidrátfogyasztás jelentette. Casey ezúttal nem a makrotápanyag kiiktatásával próbálkozott, hanem más szénhidrátforrásokat kezdett el enni. Ennek részeként kevesebb, illetve alacsony glikémiás indexszel rendelkező táplálékokat válogatott az étrendjébe, melyek segítettek neki kontrollálni az étvágyát.

Before I lost weight I used to smile and laugh a lot but I’ve come to realize that sometimes that was my mask. I wasn’t genuinely happy in my own skin, I felt that my life was not how I wanted it to be and I always felt like I was missing out on something... I decided to change all of that and now I look back on those days and feel happy and proud! If you’re not happy - change it! You’re the only one who can change your life and who you are in order to be happy! It’s hard but not impossible 😘 Happy Tuesday🌸 #transformationtuesday #weightloss #feature #transformation #beforeandafter #diet #exercise #cleaneating #motivation #inspiration #fitnessmotivation #traindirty #workout #fitnessaddict #igtransformation #dedication #fit #gym #weightlosstransformation #aesthetics #gymlife #fitbabe #hardwork #healthyeating #healthychoices #blogger #life #igers #instafollow #model

A post shared by Casey Viviers (@casey_case__) on

A cukor - még a teából és a kávéból is - teljesen eltűnt a fiatal nő étrendjéből. A helyét jó ízű, zöldségekkel teli, változatos saláták, sovány húsok, más fehérjeforrások vették át. Az édességet Casey számára most a gyümölcsök jelentik, melyeket mértékkel fogyaszt. A gyorsételek elhagyásával a bevitt - főként állati - zsír mennyisége is drámaian csökkent. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Az új étrenddel egy átlagos nap valahogy így néz ki:

  • Reggeli: két főtt tojás, egy grépfrút, egy csésze fekete kávé cukor és édesítő nélkül.
  • Tízórai: 15-20 mandula.
  • Ebéd: salátalevélbe töltött paradicsom, avokádó, füstölt csirkemell kicsit csípős fűszerezéssel.
  • Uzsonna: uborka- és répacsíkok, zsírszegény hummusszal.
  • Vacsora: csirke vagy sovány marhahús sok zöldséggel pirítva, kicsi szójaszósszal meglocsolva.
  • Italok: zöld tea, fekete kávé, sok-sok víz citromszeletekkel.

Casey öt étkezésre osztotta fel a napját, így sosem zuhan le a vércukorszintje. Az étrend zöldségekben, olajos magvakban, minőségi fehérjeforrásokban gazdag, így jól biztosítja számára - fogyókúra alatt is - a szükséges tápanyagokat.

Ami az edzéseket illeti, Casey kardió és súlyzós edzéseket váltogat. Amikor erősít, igyekszik egy-egy izomcsoport helyett mindent megdolgoztatni, hogy maximális zsírégető hatást érjen el. Noha otthon is szívesen mozog, legalább heti néhány alkalommal alakformáló, csoportos edzéseken is részt vesz, mert ezek szórakoztató frissességet csempésznek a tréningbe. A pihenőnapokat a fiatal nő a teste jelzései alapján iktatja be, amikor szükségesnek érzi.

A kezdés korántsem ment még ennyire egyszerűen. Casey már a diéta szót meghallva azonnal többet akart enni, hiszen az innen-onnan kipróbált étrendek csak a koplalást jutatták az eszébe. A jojózás helyett azonban most végleges, tartható eredményt szeretett volna, ezért utánaolvasott a témának, és kitartó kísérletezéssel saját menüsort alakított ki.

A fiatal nő szerint hosszútávon lehetetlen egy olyan étrendet követni, ami nem egészséges, személyre szabott, vagy nincsenek benne olyan ételek, melyek örömet okoznának, hiszen egy tartható életmódhoz ez mind hozzátartozik.

Visszanézve ma már Casey-nek egyáltalán nem hiányzik, hogy minden ételre olvasztott vajat öntsön, és a mozgást is sokkal jobban élvezi, mióta nem fáj a térde és a bokája. Azoknak, akik most szeretnék elkezdeni a fogyást, az Instagramer azt ajánlja, hogy kezdjék mentális felkészüléssel, tervezzék meg, mit esznek, mennyit edzenek.

Nagyon fontos, hogy a tervnek tarthatónak kell lennie, mert a túlzások csak visszaeséshez vezetnek. Ahogy egyre jobban sikerül majd megszokni az új életmódot, és amikor elkezdenek látszani az eredmények, már könnyebb lesz tartani az egészséges szokásokat, és kerülni a rosszakat.

Az étkezéssel kapcsolatban praktikus tipp Casey-től, hogy tanuld meg kontrollálni az adagokat, és iktasd ki a felesleges szénhidrátokat, zsírokat, valamint az összes hozzáadott cukrot. Túl szigorú azonban sose legyél magaddal, különösen az elején ne. A rossz napokon emlékeztesd magadat arra, hogy máris milyen eredményeket értél el, mert ez rengeteg erőt ad. 

Három hónap eredményei

Mit lehet elérni a fogyókúra első három hónapja alatt? A képek megmutatják, hogy ilyen rövid idő alatt is mennyire látványos a különbség.

A képek forrása: instagram.com / casey_case.

Ezt is szeretjük