5 centi mínusz csípőről 1 hónap alatt! 3 zsírbontó gyakorlat a személyi edzőktől
Végezd naponta a következő gyakorlatokat!

Ez is érdekelhet

Ki ne szeretné előre látni a jövőt? (x)

Krisztofer már szalad (x)

Borozzunk együtt: legyél trendszetter, válaszolj, nyerj! (x)

Őszi kikapcs: Íme a trendek! (x)

Bonyodalom a Hotel Numerában. (x)

beauty and style

Újból fehér lesz a ruha besárgult hónalja, ha ezt használod rá: csak a konyháig kell menni érte »

Mélyen hidratálják a bőrt és csökkentik a ráncokat: ceramidok nélkül nincs szép bőr »

Szuper egyszerű félkonty sietős napokra: 5 perc alatt elkészülsz vele »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha úgy érzed, a csípőd túlságosan széles, de ennek oka nem annyira a csontozatodban, mint inkább a zsírpárnákban rejlik, érdemes néhány célzott gyakorlattal formálnod az érintett területet. Az alábbi képeken Czanik Balázs, illetve Kremer Kaposi Péter személyi edző mutat be hatásos csípőformáló gyakorlatokat.

Ne feledd! Fontos, hogy az edzés megkezdése előtt alaposan melegíts be, utána pedig nyújtsd le az izmokat. Lapozd át az alábbi képeket, és végezd el naponta az edzést.

Gyakorlatok belső combra

Lapozd át az alábbi képeket, és nézd meg, milyen otthoni edzés jöhet számításba, ha nem vagy megelégedve a belső comboddal.

Ezt is szeretjük