Heti 2 centit farag a combjaidból, ha naponta megcsinálod - Szuper 15 perces gyakorlatsor
Nagyon gyorsan beindítja a zsír izommá alakulását.

Ez is érdekelhet

Le az impulzusvásárlással! Válts át online-ra (x)

Jázmin felépülése az agysérüléséből (x)

beauty and style

Így lesz sportosan elegáns a szetted: nemcsak edzőcipővel érheted el a hatást »

Jennifer Lopez végre hasonlít önmagára – Nem retusálták túl a kampányban »

Serkenti a vérkeringést és felturbózza a hajnövekedést: házi fejbőrradír 3 hozzávalóból »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Noha a szó szoros értelmében vett helyi zsírégetés nem létezik, mégis, ha a megfelelő gyakorlatok csinálod, sokat karcsúsíthatsz a legproblémásabb területeken az izmaid formálásával. A következő gyakorlatsor éppen ezért a combra és a fenékre fókuszál, így ha rendszeresen rászánsz 15 percet a mozgásra, centiket faraghatsz erről a részről, hiszen beindul a zsírpárnák izommá alakulása, sőt, feszesebbé válik a bőr, és csökken a cellulit is. Kezdj egy gyors bemelegítéssel, hogy elkerüld a sérüléseket, majd csináld végig a következő könnyű edzést!

Ezeket a gyakorlatokat hiába csinálod!

Nagyon rosszak a zsírégetésre, így csak elfáradsz, megerőlteted magadat, de fogyni nem fogsz. Mutatjuk, mi velük a gond.

Ezt is szeretjük