Heti 2 centit farag a combjaidból, ha naponta megcsinálod - Szuper 15 perces gyakorlatsor
Nagyon gyorsan beindítja a zsír izommá alakulását.

Ez is érdekelhet

Hőségben is tökéletes választás az ország legjobb játszóparkja! (x)

Kszi, Simon – Mindenkinek jár egy első szerelem (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

5 nyári cipőfazon, ami nem mutatja a lábkörmödet, mégis csinos »

Ez a színésznő a nagybetűs nő: a 41 éves Jessica Chastain fotóin ámulunk »

Izmos has és kerek popsi percek alatt: megosztja a módszer a netezőket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Noha a szó szoros értelmében vett helyi zsírégetés nem létezik, mégis, ha a megfelelő gyakorlatok csinálod, sokat karcsúsíthatsz a legproblémásabb területeken az izmaid formálásával. A következő gyakorlatsor éppen ezért a combra és a fenékre fókuszál, így ha rendszeresen rászánsz 15 percet a mozgásra, centiket faraghatsz erről a részről, hiszen beindul a zsírpárnák izommá alakulása, sőt, feszesebbé válik a bőr, és csökken a cellulit is. Kezdj egy gyors bemelegítéssel, hogy elkerüld a sérüléseket, majd csináld végig a következő könnyű edzést!

Ezeket a gyakorlatokat hiába csinálod!

Nagyon rosszak a zsírégetésre, így csak elfáradsz, megerőlteted magadat, de fogyni nem fogsz. Mutatjuk, mi velük a gond.

Ezt is szeretjük