9 egyszerű jógapóz hátfájás ellen: végezd őket naponta, ha ülőmunkát végzel
A hátfájás hátterében többnyire az ülőmunka és a helytelen testtartás áll. Az alábbi gyakorlatok enyhíthetik a kellemetlen panaszokat.

kiterjesztett haromszog poz
Ez is érdekelhet

Hogyan hasznosul pontosan a kalcium? Ez a vitamin elengedhetetlen hozzá (x)

Sztárokkal teli luxushajó indul Szegeden: igazi álomvilágba csöppenhetsz (x)

Ez a mézes csoki újrafogalmazza a csokoládét: édesség helyett próbáld ki ezt! (x)

Igazi kis gyöngyszem az alpesi panorámaút: szépsége mindenkit elvarázsol (x)

Nagy méretű burkolólapok ragasztása: így sokáig gyönyörködhetsz a végeredményben (x)

Megújul a városligeti Gyermeknap: új helyszínek és programok várnak (x)

beauty and style

Mire jó, és hogy használ a glikolsav? Hámlaszt, serkenti a kollagéntermelést, és ez még nem minden »

Beyoncé kerek idomokkal is irdatlanul szexi: dögösebb már nem is lehetne »

Felfrissíti, hidratálja a bőrt, és tartósabbá teszi a sminket: készíts rózsavizet! »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hosszú élet egyik titka az egészséges gerinc, illetve a helyes testtartás. Igen ám, de a mozgásszegény hétköznapok és az ülő életmód elterjedése miatt a legtöbben nem fordítanak kellő figyelmet a gerincoszlop egészségére.

Pedig megfelelő tartással nemcsak hogy megszüntethető a derék- és hátfájás , de a belső szervek vérellátása és működése, a légzés, valamint az emésztés is javulhat, ha valaki úgy dönt, a mindennapjai részévé teszi a mozgást.

Egyszerű jógapózok hátfájásra

A jóga ráadásul több mint egyszerű testmozgás, hiszen egyrészt átmozgat és erősít, másrészt általa az ember közelebb kerülhet a testi-lelki harmónia eléréséhez. A megfelelően elsajátított jógagyakorlás enyhítheti a hátfájdalmat, valamint megerősíti azokat az izmokat, melyek szerepet játszanak a helyes testtartásban. Az alábbiakban 9 egyszerű jógapózt mutatunk, amik egészségesebbé tehetik a gerincet, ettől pedig a későbbiekben öröm lesz jógamatracra lépni. Ha fájdalmaid vannak, esetleg gerincferdülésed, akkor először mindenképpen képzett gerincjóga-oktatóval gyakorolj.

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük