9 egyszerű jógapóz hátfájás ellen: végezd őket naponta, ha ülőmunkát végzel
A hátfájás hátterében többnyire az ülőmunka és a helytelen testtartás áll. Az alábbi gyakorlatok enyhíthetik a kellemetlen panaszokat.

kiterjesztett haromszog poz
Ez is érdekelhet

Sasszemklinika - Magyarország vezető szemészeti lézerklinikája túl a 100 000. látásjavító műtéten (x)

Óriási hazai kezdeményezés a műanyagmentesség mellett, amit imádni fogsz (x)

beauty and style

Az éjszaka királynőjeként pózol Gisele Bündchen: a 38 éves modell ilyen gyönyörű »

Zseniális ötlet egy régi táskával: ahelyett, hogy kidobnád, így hasznosítsd újra »

Hogyan hasznosítsd újra a megunt szemhéjpúdert? Nemcsak szemfestésre jó ám »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A hosszú élet egyik titka az egészséges gerinc, illetve a helyes testtartás. Igen ám, de a mozgásszegény hétköznapok és az ülő életmód elterjedése miatt a legtöbben nem fordítanak kellő figyelmet a gerincoszlop egészségére.

Pedig megfelelő tartással nemcsak hogy megszüntethető a derék- és hátfájás , de a belső szervek vérellátása és működése, a légzés, valamint az emésztés is javulhat, ha valaki úgy dönt, a mindennapjai részévé teszi a mozgást.

Egyszerű jógapózok hátfájásra

A jóga ráadásul több mint egyszerű testmozgás, hiszen egyrészt átmozgat és erősít, másrészt általa az ember közelebb kerülhet a testi-lelki harmónia eléréséhez. A megfelelően elsajátított jógagyakorlás enyhítheti a hátfájdalmat, valamint megerősíti azokat az izmokat, melyek szerepet játszanak a helyes testtartásban. Az alábbiakban 9 egyszerű jógapózt mutatunk, amik egészségesebbé tehetik a gerincet, ettől pedig a későbbiekben öröm lesz jógamatracra lépni. Ha fájdalmaid vannak, esetleg gerincferdülésed, akkor először mindenképpen képzett gerincjóga-oktatóval gyakorolj.

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük