Felgyorsítják az anyagcserét: 10 egyszerű jógapóz székrekedés és puffadás ellen
Nem megterhelőek, ezért bélbetegséggel élők is végezhetik őket.

fekve-csavaras
Ez is érdekelhet

Második Esély a Procter and Gamble segítségével (x)

Kirándulnál egyet a családdal vagy csak fitten tartanád magad? Esetleg bebringáznál a munkahelyedre? Válaszd a Riverside 500-at! (x)

Mádai Vivien, Ördög Nóra és Tatár Csilla a Triumph tavaszi kampányában tündökölnek (x)

Tavaszi feltöltődés Burgenlandban (x)

beauty and style

3 mítosz a házasságról, aminek semmi alapja, mégis sokan erre építenek »

A szőke színésznő igazi klasszikus szépség: Margot Robbie-ról dögös fotók készültek »

3 villámgyors frizura, ami eltünteti a lenőtt hajtöveket két festés között »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az emésztőszervi panaszok, a székrekedés, az ideges eredetű gyomorfájdalom, a puffadás vagy a bélgörcsök a mindennapokat is képesek megkeseríteni. A tünetek enyhítésére és megelőzésére szerencsére hatékony megoldást jelenthet a jóga.

A megfelelő jógamozdulatok megterhelés nélkül serkentik az anyagcserét, és csillapítják a fájdalmat, ezért néhány egyszerű póz ismeretével bárki elvégezhet este egy tíz-húsz perces gyakorlatsort akár a nappaliban is. Hosszútávon ez a problémák megelőzésében is nagy segítség lesz.

Hasfájással is végezhető

Bár számtalan jógapozíció élénkíti az emésztést, hasfájás esetén nem mindegyik mozdulatot esik jól kitartani. A következő pózok irritábilis bél szindróma vagy gyulladásos bélbetegségek esetén is nyugodtan végezhetők, de fontos mindig maximálisan odafigyelni a test válaszaira, és lassan, fokozatosan átlépni egyik pózból a másikba.

Ha valamelyik testtartás nehézséget okoz, nem szabad erőltetni, és csak addig javasolt csinálni, amíg jólesik. Akár pár másodperc szünet is tartható köztük egyszerű hullapózban fekve, egyenes lábbal, a karokat a test mellé engedve, esetleg a pihentetőnek érzett pózok egyikében. Továbbá figyelj arra is, hogy a jógát soha ne tele hassal végezd!

Ezt is szeretjük