3 pofonegyszerű gyakorlat, amitől eltűnik az ünnepi pocak
Az ünnepek elmúltak, így már semmi sem állhat az utadba, hogy megszabadulj a felszedett plusztól.

Ez is érdekelhet

Téged is vár a Lasselsberger-Knauf virtuális családi háza! (x)

Téli álomesküvő a Rosinante Fogadóban*** (x)

Vásárolj a neten is kényelmesen! (x)

Legyen mindannyiunk szívügye a fejlődés! (x)

beauty and style

Milyen típusú a hajad? Ez a fajta hajgumi illik hozzá a legjobban »

Kate Moss húga is gyönyörű: a 20 éves Lottie-ról különleges képek készültek »

Ezt a hajfestést bárki kipróbálhatja: ha nem tetszik, pár mozdulattal eltüntethető »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Ha lapos hasat szeretnél, az étkezésre is oda kell figyelned. Emellett tornával felgyorsíthatod a folyamatot, de fontos, hogy tudd, egyik a másik nélkül nem hoz tartós eredményt.

Sajnos - vagy szerencsére - kizárólag egy helyről szinte lehetetlen fogyni, ezért ne lepődj meg, ha a gyakorlatok rendszeres végzése során más területeken is észreveszed majd a változást.

Fontos, hogy mielőtt nekikezdesz a tornának, mindig végezz bemelegítést, majd amikor végeztél, nyújtsd le az izmokat. Ez a sérülések elkerülése érdekében szükséges, és jobban is fog esni a mozgás, ha nem hagyod ki az első és az utolsó lépést. Szintén ajánlott, hogy teríts a padlóra polifoamot vagy valamilyen puha, de nem csúszós szőnyeget, a hátad és a derekad védelmére!

Lábkörzés

Feküdj hanyatt a padlón, de ne tedd le a fejed. Támaszkodj meg az alkarjaidon magad mellett. Összezárt lábaidat ferdén nyújtsd a magasba, egyenes térdekkel. Egy kis nehezítésként erősen szorítsd össze a combjaidat és a bokáidat, majd húzd be a hasad! Körözz a lábaiddal balról jobbra, majd vissza.

Figyelj oda, hogy ne lendületből végezd a mozdulatot, hanem inkább lassan, de erőt kifejtve. A lábaidon kívül más testrészed ne mozogjon, tartsd stabilan a törzsedet és a vállaidat is! Ezt a gyakorlatot összesen 30-szor végezd, mindkét irányba 15-15 kis kört csinálj!

Felülés

A klasszikus felülés valóban hasznos lehet, nem véletlenül jut ez a szó először eszébe szinte mindenkinek a hasizomgyakorlat kapcsán. 

Ám nem szimplán a felülés-lefekvésből áll a gyakorlat, több mindenre oda kell figyelned. Feküdj a hátadra, és a kezeidet tedd a tarkód mögé úgy, hogy nem kulcsolod össze őket. A fenekedet feszítsd meg, és húzd be a hasad. Ebből a helyzetből kezdj el óvatosan felülni, de a derekadat és a nyújtott lábaidat tartsd a padlón, ne gyere fel túl magasra. Ezután szép lassan feküdj vissza.  

Ezt a gyakorlatot sem szabad lendületből csinálni, mert semmit sem fog érni, és még meg is húzhatod valamidet. Inkább lassan, óvatosan emelkedj fel és vissza, de figyelj, hogy húzódjon az izom. 15 felüléssel kezdj, amit naponta emelhetsz 5-tel, ameddig jólesik.

Még több alakformálás

 

Labda

Az utolsó gyakorlathoz szükséged lesz egy focilabda méretű, bármilyen labdára. Feküdj hanyatt, tedd a tarkódra a kezed, és a bokáiddal szorítsd össze a labdát. A lábaidat nyújtott térddel, ferdén emeld a magasba. Óvatosan emelkedj fel, mintha felülést csinálnál, de most is maradjon lent a derekad. Szép lassan ereszkedj vissza a kiinduló helyzetbe, majd ismételd a gyakorlatot 15-ször. Ha jól csinálod, a hasad aljában fogod érezni, hogy dolgoznak az izmok. 

Ezt is szeretjük