Így faragj le centiket a csípődből egyetlen gyakorlattal
Néhány hét alatt látványos változást érhetsz el, ha kitartóan végzed az alábbi gyakorlatot.

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Szorítja, nyomja a lábad a cipő? Okos trükkök, melyekkel kényelmessé teheted »

Tökéletes szemöldök gyanta nélkül: így fésüld, hogy szedni is alig kelljen »

Nincs köldöke a Victoria’s Secret modelljének: ilyen a hasa retus nélkül »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Viharos gyorsasággal közelednek az ünnepek, és már csak emiatt sem árt, ha kicsit formába hozod magad, mielőtt beindulnak a nagy evések.

Ilyenkor szinte elkerülhetetlen, hogy felszedjen az ember néhány kilót, és ha most odafigyelsz az alakodra, nem lesz majd olyan vészes az idei ünnepi túlsúly.

Nem kell éhezned

Ha csak a csípődön lévő néhány centi feleslegtől szeretnél megszabadulni, ne kezdj fogyókúrába, mert annak nincs túl sok értelme, hogy a következő egy hónapban megvonod magadtól az ételt, majd az ünnepekkor hatalmas mennyiséget elfogyasztva visszahízod a leadott súlyt - vagy a dupláját. Ezzel egyedül azt éred el, hogy a tested máris a jojó-effektus áldozatává esik majd.

Persze azért jó, ha odafigyelsz az étrendedre, de koplalnod szükségtelen. Ha szeretnéd magad formába hozni, inkább a testmozgást válaszd eszközképpen. Nem kell minden nap órákon át tartó, megerőltető edzést végezned, elég, ha naponta egyszer rászánod magad egy egyszerű, de nagyszerű gyakorlat elvégzésére. Az eredmény már akár egy hét múlva is látszani fog.

Csípőformáló gyakorlat

Helyezz el egy polifoamot a padlón, vagy keress egy puha szőnyeget, és ott feküdj az oldaladra. A könyöködön támaszkodj, a kezeddel tartsd a fejed, legyen kényelmes és stabil a testhelyzet. A felül lévő kezeddel fogd meg a derekadat. Mindkét lábad legyen nyújtva, és a felsőt emeld olyan magasra nyújtott térddel, amennyire csak tudod. Ne lendületből csináld, nehogy meghúzódjon.

Engedd vissza a lábad, de ne teljesen: a két lábfejed ne érintse egymást. Ismét emeld fel a lábad, majd engedd le. Mindkét lábbal végezd el naponta 50-szer a gyakorlatot. Ahogy erősödsz, emelheted ezt a számot. Ha teljesen biztosra akarsz menni, és úgy érzed, bírod, akkor bonyolíthatod is a mozdulatsort: minden második emelést végezz behajlított térddel, előre.

Fontos a nyújtás

Amikor végzel a tornával, jól rázd le a lábad, és nyújtsd meg az igénybe vett izmokat. Ülj a padlóra terpeszben, és próbáld meg mindkét kezeddel elérni az egyik bokádat úgy, hogy a térded nyújtott marad.

Számolj el magadban 15-ig, majd lassan helyezd át a kezeidet a másik bokádra. Itt is várj ugyanennyit, majd lassan egyenesedj ki, és állj fel. A nyújtást bármilyen formában végezheted, állva vagy ágy, szék, más bútor segítségével, a lényeg, hogy válassz olyat, ami neked a legjobban esik. 

Még több alakformáló tipp

Ezt is szeretjük