Olcsó, kis helyen is elfér, és formás testet varázsol: 4 gyakorlat miniszalaggal
A mini band, azaz a miniszalag olcsó, de hatékony alakformáló.

GettyImages-1182968250
Ez is érdekelhet

A jótékonyság ősszel sem áll meg (x)

Kukkants be az Illatszertárba! (x)

Nem szereti a gyerek a zöldséget, mit tegyünk? (x)

Turbózd fel a halfogyasztásod idén ősszel! (x)

Frissítsd fel a karácsonyi dekorációt rózsaarannyal! (x)

Amikor a tehetség és a középszerűség összecsap - Szily Nóra az Amadeus két főszereplőjével beszélgetett

Ami neked felesleges, másnak érték: így lehet jól jótékonykodni

beauty and style

Nőies bokacsizmák 10 ezer forint alatt: ezek a legsikkesebb fazonok idén ősszel »

Így soha nem ismernél rá a 47 éves, szexi szupermodellre: Heidi Klum az átváltozások mestere »

Most így a legszebb az ombre: csodás színátmenetek a hajba, melyek feldobják a sötét tincseket »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A mini band, azaz a miniszalag az egyik leghelytakarékosabb és legolcsóbb megoldás, miközben formás, feszes feneket és izmos karokat varázsol.

Egyéni edzések, online csoportos és jógaórák, testmozgással kapcsolatos kihívások, ingyenes fitneszórák - a karantén ideje alatt sokan próbálnak valamilyen megoldást találni a testmozgásra, és talán még azok is szívesebben kezdenek neki az edzésnek, akik eddig nem igazán mutattak érdeklődést a mozgás iránt.

Ne csak vásárolj és egyél a karantén alatt!

A hirtelen felszabadult időt, már ha van, érdemes tartalmasan, fitten tölteni, hogy ne csak a bevásárlásról, evésről és a nassolásról szóljanak a mindennapok.

GettyImages-1065941082

Korábbi cikkünkben szuper otthon végezhető, zsírgyilkos gyakorlatokat mutattunk be, de ide kattintva számos remek letölthető edzéstervet adunk, hogy a négy fal között se legyen kifogás az álomalak elérése.

Mini band gyakorlatok, amiket a legapróbb lakásban is elvégezhetsz

Szerencsére több olyan gyakorlat létezik, melyek elvégzéséhez már annyi hely is elegendő otthon, hogy le tudj feküdni a földre. Ilyenek a mini banddel végezhető gyakorlatok. Ezzel az aprócska, pár száz forintos gumiszalaggal hihetetlen hatékonysággal lehet eredményeket elérni. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Nem kell kimozdulnod otthonról, elvisszük neked kedvenc termékeidet!

Különleges meglepetést küldenél valamely családtagodnak? Betegség kerülget, de nem szeretnél orvoshoz menni? Unatkozol már otthon, de nem tudod, mivel üsd el az időt? A FeminaShopban megoldást találsz ezekre a kérdésekre!

Webshopunkban divat, egészség, szépségápolás és otthon kategóriában kínálunk termékeket a kortalan ékszerektől, az egészségügyi gyorstesztek és 100%-os tisztaságú illóolajokon át az izgalmasabbnál izgalmasabb könyvekig. Legnépszerűbb termékeinket itt találod.
 

Promóció

Az erősítő gumiszalagok többféle méretben kaphatóak, és különböző erősséget tükröznek, így mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelő szalagot tudja választani. Online is könnyen beszerezheted.

Karizomgyakorlatok

Helyezkedj el a talajon térdepelve, majd bújtasd át a két karodon a miniszalagot. Végezz nyitó-, zárómozdulatokat, miközben be- és kilégzel. A helyes gyakorlat elsajátításához az alábbi videó nyújt segítséget. Minden gyakorlatot egy percig végezz.

 Fenékformáló gyakorlatok

Állj enyhe terpeszállásban, majd bújtasd át mindkét lábadon a mini bandet, egészen a combokig. A gyakorlat közben tartsd egyenesen a hátad, a térdeidet pedig enyhén hajlítva úgy, hogy a lábfej végig előre nézzen. Egy percig végezd a mozdulatot, és próbálj meg egyenletesen lélegezni a gyakorlat közben.

 Comb- és fenékformáló gyakorlatok

Ereszkedj négykézlábra, a váll alatt legyen a könyököd, a csípőd pedig tartsd végig ugyanabban a pontban, a gumiszalagot pedig bújtasd át mindkét combodon. Emeld előbb az egyik, majd másik lábad hajlítva a csípő vonaláig, és ugyanezt csináld meg oldalra is. Végezd a két gyakorlatot egy percig.

Csípőemelés talajon

Ez a gyakorlat egyszerűnek tűnik, de egy percig folyamatosan csinálva érezni fogod, milyen jó popsiformáló gyakorlat, ami a comb és a csípő körüli izmokat is alaposan megdolgoztatja. Feküdj hanyatt a talajon, és húzd fel a térdeidet. Emeled meg a csípődet olyan magasra, hogy a törzsed és a combok egy vonalba kerüljenek. A mini band legyen a combjaidon átbújtatva, úgy végezd egy percig a gyakorlatot.

10 otthon végezhető gyakorlat

Ha tovább építenéd az otthoni edzésedet, nézd meg ezt a tíz könnyen elsajátítható, otthon végezhető gyakorlatot is, amely szintén nem igényel semmilyen eszközt, de jól átmozgatja az egész testet.

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük