Olcsó, kis helyen is elfér, és formás testet varázsol: 4 gyakorlat miniszalaggal
A mini band, azaz a miniszalag olcsó, de hatékony alakformáló.

GettyImages-1182968250
Ez is érdekelhet
beauty and style
Top olvasott cikkek

A mini band, azaz a miniszalag az egyik leghelytakarékosabb és legolcsóbb megoldás, miközben formás, feszes feneket és izmos karokat varázsol.

Egyéni edzések, online csoportos és jógaórák, testmozgással kapcsolatos kihívások, ingyenes fitneszórák - a karantén ideje alatt sokan próbálnak valamilyen megoldást találni a testmozgásra, és talán még azok is szívesebben kezdenek neki az edzésnek, akik eddig nem igazán mutattak érdeklődést a mozgás iránt.

Ne csak vásárolj és egyél a karantén alatt!

A hirtelen felszabadult időt, már ha van, érdemes tartalmasan, fitten tölteni, hogy ne csak a bevásárlásról, evésről és a nassolásról szóljanak a mindennapok.

GettyImages-1065941082

Korábbi cikkünkben szuper otthon végezhető, zsírgyilkos gyakorlatokat mutattunk be, de ide kattintva számos remek letölthető edzéstervet adunk, hogy a négy fal között se legyen kifogás az álomalak elérése.

Mini band gyakorlatok, amiket a legapróbb lakásban is elvégezhetsz

Szerencsére több olyan gyakorlat létezik, melyek elvégzéséhez már annyi hely is elegendő otthon, hogy le tudj feküdni a földre. Ilyenek a mini banddel végezhető gyakorlatok. Ezzel az aprócska, pár száz forintos gumiszalaggal hihetetlen hatékonysággal lehet eredményeket elérni. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Az erősítő gumiszalagok többféle méretben kaphatóak, és különböző erősséget tükröznek, így mindenki a saját edzettségi szintjének megfelelő szalagot tudja választani. Online is könnyen beszerezheted.

Karizomgyakorlatok

Helyezkedj el a talajon térdepelve, majd bújtasd át a két karodon a miniszalagot. Végezz nyitó-, zárómozdulatokat, miközben be- és kilégzel. A helyes gyakorlat elsajátításához az alábbi videó nyújt segítséget. Minden gyakorlatot egy percig végezz.

 Fenékformáló gyakorlatok

Állj enyhe terpeszállásban, majd bújtasd át mindkét lábadon a mini bandet, egészen a combokig. A gyakorlat közben tartsd egyenesen a hátad, a térdeidet pedig enyhén hajlítva úgy, hogy a lábfej végig előre nézzen. Egy percig végezd a mozdulatot, és próbálj meg egyenletesen lélegezni a gyakorlat közben.

 Comb- és fenékformáló gyakorlatok

Ereszkedj négykézlábra, a váll alatt legyen a könyököd, a csípőd pedig tartsd végig ugyanabban a pontban, a gumiszalagot pedig bújtasd át mindkét combodon. Emeld előbb az egyik, majd másik lábad hajlítva a csípő vonaláig, és ugyanezt csináld meg oldalra is. Végezd a két gyakorlatot egy percig.

Csípőemelés talajon

Ez a gyakorlat egyszerűnek tűnik, de egy percig folyamatosan csinálva érezni fogod, milyen jó popsiformáló gyakorlat, ami a comb és a csípő körüli izmokat is alaposan megdolgoztatja. Feküdj hanyatt a talajon, és húzd fel a térdeidet. Emeled meg a csípődet olyan magasra, hogy a törzsed és a combok egy vonalba kerüljenek. A mini band legyen a combjaidon átbújtatva, úgy végezd egy percig a gyakorlatot.

10 otthon végezhető gyakorlat

Ha tovább építenéd az otthoni edzésedet, nézd meg ezt a tíz könnyen elsajátítható, otthon végezhető gyakorlatot is, amely szintén nem igényel semmilyen eszközt, de jól átmozgatja az egész testet.

Borító-és ajánlóképek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük