Gyorsítják a fogyást, laktatnak, egészségesek: 10 szuper smoothie fodros kel alappal
Gyorsítsd fel velük a fogyást, és építsd be őket az egészségtudatos étrendedbe!

kaposzta smoothie 2
Ez is érdekelhet

Európa legnagyobb interaktív vasúti élményparkja (x)

Nyaralj korlátok nélkül! (x)

Szünidei élményhegység - Aktivitás mindenkinek a nyári Magas-Tátrában. (x)

Már ne a barna szószt keressük! - Ismerd meg Németország kulináris különlegességeit! (x)

Ünnepelj együtt a dm-mel! Nagy meglepetéssel készül a napokban a dm – Te se maradj le róla! (x)

beauty and style

Rosszul borotválod a lábadat? 3 veszélyes hiba, amit a legtöbb nő elkövet »

A 22 éves modell igazi retró szépség az új fotókon: 50 éve is imádták volna »

Kockás dekoráció az esküvőn: így használd az ősz egyik kedvenc mintáját »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra sikeréhez döntő fontosságú, hogy miket eszel, hiszen hiába viszel be kevesebb kalóriát, a szervezeted ásványianyag- és vitaminszükséglete nem csökken. A betegségek megelőzése miatt fontos, hogy az étrended javát kalóriaszegény, vitamindús, mégis laktató ételekből válogasd össze.

A leveles kel több mint kétszer annyi antioxidánst tartalmaz, mint más leveles zöldség, pedig azok is kitűnő források. Egy adag a napi szükséges K-vitamin-mennyiség közel nyolcszorosát tartalmazza, az A-vitamin-szükségletnek pedig kétszeresét. 100 grammja ráadásul csak 32 kalória. Emellett sok folsav, rost-, C-vitamin, mangán, kálium, réz és kalcium forrása.

Reggeli zsírégető turmixok

Az alábbi turmixok bővelkednek a szervezeted számára értékes tápanyagokban, a sok rost és arányaiban kevés természetes cukor miatt laktatóak, kalóriatartalmuk mégis alacsony, ezért érdemes akár naponta fogyasztani őket. Mutatunk ehhez tíz finom receptet.

Ha netán turmixként nem igazán kedveled a leveles zöldségeket, felhasználás előtt leforrázhatod a kelt, így kevésbé lesz roppanós. Amennyiben pedig túl sűrűnek találod a smoothie-t, egy kevés vízzel bátran hígíthatod.

 

Ezt is szeretjük