Gyorsítják a fogyást, laktatnak, egészségesek: 10 szuper smoothie fodros kel alappal
Gyorsítsd fel velük a fogyást, és építsd be őket az egészségtudatos étrendedbe!

kaposzta smoothie 2
Ez is érdekelhet

Szemüveg helyett ma már a sasszeműség a menő (x)

Inkontinencia és hüvelyszárazság - Mutatunk egy fájdalommentes és azonnali megoldást (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Szőke lett, és eltűnt a hosszú copfja: Ariana Grande nagyon más így »

Zseniális trükk az esküvői fotóhoz: még romantikusabb lesz tőle a kép »

Formátlan szemöldökből tökéletes ív: 2 perc alatt átváltozik az arc »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

A fogyókúra sikeréhez döntő fontosságú, hogy miket eszel, hiszen hiába viszel be kevesebb kalóriát, a szervezeted ásványianyag- és vitaminszükséglete nem csökken. A betegségek megelőzése miatt fontos, hogy az étrended javát kalóriaszegény, vitamindús, mégis laktató ételekből válogasd össze.

A leveles kel több mint kétszer annyi antioxidánst tartalmaz, mint más leveles zöldség, pedig azok is kitűnő források. Egy adag a napi szükséges K-vitamin-mennyiség közel nyolcszorosát tartalmazza, az A-vitamin-szükségletnek pedig kétszeresét. 100 grammja ráadásul csak 32 kalória. Emellett sok folsav, rost-, C-vitamin, mangán, kálium, réz és kalcium forrása.

Reggeli zsírégető turmixok

Az alábbi turmixok bővelkednek a szervezeted számára értékes tápanyagokban, a sok rost és arányaiban kevés természetes cukor miatt laktatóak, kalóriatartalmuk mégis alacsony, ezért érdemes akár naponta fogyasztani őket. Mutatunk ehhez tíz finom receptet.

Ha netán turmixként nem igazán kedveled a leveles zöldségeket, felhasználás előtt leforrázhatod a kelt, így kevésbé lesz roppanós. Amennyiben pedig túl sűrűnek találod a smoothie-t, egy kevés vízzel bátran hígíthatod.

 

Ezt is szeretjük