Miattuk alszol rosszul! Képeken 6 hétköznapi dolog, amire nem gondolsz
Ma van az alvás világnapja! Ezeket kerüld a jó alvásért!

Ez is érdekelhet

Télen-nyáron nélkülözhetetlen bulikellék: megtehetsz bármit, mert nem érzel semmit (x)

A szabadban töltött idő egészségre gyakorolt pozitív hatása minden multivitaminnál többet ér (x)

Meglepő fellépést vállalt Mező Misi: közel 600 fiatal énekelt vele (x)

7 dolog, ami károsítja, és ami védi az idegeinket (x)

beauty and style

Azt hitték, megszaladt a Photoshop a Balmain reklámjában: pedig ennél nagyobb csavar van benne »

Álomszép esküvői ruhák 2019-re: vad tájak inspirálták a magyar tervezőt »

Zsírgyilkos kardió edzés: csak 30 perc, de van olyan hatékony, mint a futás »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alvás világnapja minden évben a tavaszi napéjegyenlőséget megelőző péntekre, idén március 13-ra esik. Mivel statisztikák szerint a magyarok fele találkozott már élete során valamikor az alvászavar kellemetlen tüneteivel, illetve annak következményeivel, érdemes jobban odafigyelni a kiváltó okokra. Nemcsak a stressz és a lefekvés előtt fogyasztott nehéz ételek gátolják az éjszakai pihenést. Lapozd át az alábbi képeket is ismerj meg néhány ártalmatlannak gondolt álomtolvajt!

Jógával az alvászavar ellen

A testben felgyülemlett feszültség megnehezíti az elalvást. Szabadulj meg tőle jógával!
Ezt is szeretjük