Miattuk alszol rosszul! Képeken 6 hétköznapi dolog, amire nem gondolsz
Ma van az alvás világnapja! Ezeket kerüld a jó alvásért!

Ez is érdekelhet

Tippek hogyan hozd a legjobb formád télen is - a hideg idő nem akadály! (x)

Csatlakozz te is Fördős Zéhez, és #FőzzAGYERMEKEKÉRT! (x)

Megvan az év legnagyobb gyermekelőadása: ha szemfüles vagy, jövőre megnézheted! (x)

Nem tudod, milyen legyen idén a karácsonyi dekoráció? Segítünk! (x)

Négy dekortrend, amivel biztosra mehetsz karácsonykor (x)

beauty and style

A kávéfilter erre is jó: olcsó trükk a smink tökéletesítésére »

Magyar márka táskái New Yorkban: a Nini Molnar nemzetközi sikerekre tör »

Felejtsd el az uncsi karácsonyi zoknit: ajándékozz élményt! (x) »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alvás világnapja minden évben a tavaszi napéjegyenlőséget megelőző péntekre, idén március 13-ra esik. Mivel statisztikák szerint a magyarok fele találkozott már élete során valamikor az alvászavar kellemetlen tüneteivel, illetve annak következményeivel, érdemes jobban odafigyelni a kiváltó okokra. Nemcsak a stressz és a lefekvés előtt fogyasztott nehéz ételek gátolják az éjszakai pihenést. Lapozd át az alábbi képeket is ismerj meg néhány ártalmatlannak gondolt álomtolvajt!

Jógával az alvászavar ellen

A testben felgyülemlett feszültség megnehezíti az elalvást. Szabadulj meg tőle jógával!
Ezt is szeretjük