Miattuk alszol rosszul! Képeken 6 hétköznapi dolog, amire nem gondolsz
Ma van az alvás világnapja! Ezeket kerüld a jó alvásért!

Ez is érdekelhet

Szemüveg helyett ma már a sasszeműség a menő (x)

Inkontinencia és hüvelyszárazság - Mutatunk egy fájdalommentes és azonnali megoldást (x)

Daganatos betegek életét menti meg világszerte az őssejtterápia - Ezen betegségek gyógyításában lehet sikeres még (x)

Ezen a filmen sírt a cannes-i filmfesztivál közönsége - Egy fél mozijegy áráért megnézheted (x)

beauty and style

Ha megkóstolod, nem fogsz más édességet kívánni: könnyű, diétás és finom »

Most nagyon olcsók: 8 ruhadarab, amit érdemes beszerezni a leárazásokon »

Michael Jackson 20 éves lánya smink nélkül még gyönyörűbb: megmutatta vagány stílusát »

retikül.hu
Top olvasott cikkek
bmi kalkulátor
nem

A te BMI-d:

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére.

Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

számolújraszámol

Az alvás világnapja minden évben a tavaszi napéjegyenlőséget megelőző péntekre, idén március 13-ra esik. Mivel statisztikák szerint a magyarok fele találkozott már élete során valamikor az alvászavar kellemetlen tüneteivel, illetve annak következményeivel, érdemes jobban odafigyelni a kiváltó okokra. Nemcsak a stressz és a lefekvés előtt fogyasztott nehéz ételek gátolják az éjszakai pihenést. Lapozd át az alábbi képeket is ismerj meg néhány ártalmatlannak gondolt álomtolvajt!

Jógával az alvászavar ellen

A testben felgyülemlett feszültség megnehezíti az elalvást. Szabadulj meg tőle jógával!
Ezt is szeretjük